Aviseringar
Rensa alla

one million cocks


jag vettefan asså, mitt maxbud är ett tusen kukar

men håller med döden är lite osoft, fast om det är värt det vet jag int


   
SvaraCitera

beror lite på, menaru att man får vara kvar på jorden forever som allsmäktig? eller typ, sitta i himlen och titta på?

om det tidigare så, ja självklart, sålänge man slipper typ ragga upp kukarna själv för då skulle det nog ta enormt mycket längre tid än så[blush]

men ah har inte så mycket emot att suga snopp. då skulle man ju kunna vara förevigt ung, resa i tiden, utforska universum, w/e. lätt värt det iaf.


   
SvaraCitera

fast iof lite jobbigt att behöva bli typ gammal samtidigt som man ägnar sig åt penissugande på heltid. kan man inte få odödligheten först, och sen betala av avsugningarna efteråt som ett banklån typ?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

skulle du skulden

shit yeah son u know it

Nintendos BFF:

men ah har inte så mycket emot att suga snopp. då skulle man ju kunna vara förevigt ung, resa i tiden, utforska universum, w/e. lätt värt det iaf.

ja men EN MiljON kukar, det är fan mycket

jag undrar vad det gör med ens hjärna.. tänk dig tionde året in


   
SvaraCitera

Ja. Mest pga då skulle man kunna slappna av pga man hade "all tid" i världen på sig att göra precis ingenting utan några konsekvenser. Kunde åka runt först på jorden och glo på en massa shit och sen dra ut i resten av universum och sånt.

Och sen när jag upplevt hur alla solar sprängts och återfötts och sprängts och återfötts jättemånga ggr och rummet var så uttänjt att vare stellarkropp inte hade ngn historia och allt bara var svarta hål, då kunde jag om jag nu är omnipotent, upphöra att existera.

Eller möjligen dra ngn annanstans, om det nu finns andra ställen.


   
SvaraCitera

skuld:

jag undrar vad det gör med ens hjärna.. tänk dig tionde året in

mmmh iof, är nog lätt att man bara ger upp halvvägs. fast sen när man väl är omipotent kan man ju bara trolla bort alla psykiska men man skulle fått.


   
SvaraCitera

och käkskadorna


   
SvaraCitera

Alltså, måste man suga VARJE kuk till orgasm eller kan man suga lite på en kuk och sen om den hade svårt att komma kunde man då byta till en annan? Sålänge totala antalet klimaxer var en miljon?


   
SvaraCitera

aaah juste, och könssjukdomarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Sålänge totala antalet klimaxer var en miljon?

jajo, det fungerar väl


   
SvaraCitera

alltså, 27 år av i princip effektiv kuksugning menar du? du skriver 100 kukar per dag. låt oss säga att man förfinar sin teknik så pass under de första året att man till slut når en kvalitesnivå där man får varje kuk att spruta efter max 5 minuter av blåsjobb, vilket inte ens är helt realistiskt utan jag tar i litet grand, då är vi nere på "bara" 8.3 timmars kuksugning per dag. det är för MYCKET alltså. man kommer inte orka för fan, man kommer bli deprimerad och harmynt. man måste ju redan vara en omnipotent gud för att klara av den här mängden kuksugning, ditt fräsiga tankexperiment är därför inget annat än ett moment 22


   
SvaraCitera

men hade det gått hade jag gjort det. helt klart


   
SvaraCitera

Utspädaren:

då är vi nere på "bara" 8.3 timmars kuksugning per dag. det är för MYCKET alltså.

Typ vanlig arbetsdag. Taget.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

för jag HATAR att suga kuk, kort sagt

[love]
bonerkill


   
SvaraCitera

Utspädaren:

man kommer inte orka för fan, man kommer bli deprimerad och harmynt. man måste ju redan vara en omnipotent gud för att klara av den här mängden kuksugning, ditt fräsiga tankexperiment är därför inget annat än ett moment 22

precis. man måste nog vara en homosexuell dandy.


   
SvaraCitera