Aviseringar
Rensa alla

One night stand...


Ämnesstartare

Tjena!

Jag har ett litet dilemma det är så att förra helgen i lördags åkte jag tillsammans med en polare i hans bil och vi hade med oss 2 brudar. Den ena blev jag ganska snart väldigt intim med vi satt i bilen o grovhångla i stort sätt hela kvällen. När vi kom hem till polaren vi skulle sova över hos (alla fyra), så fick jag och den ena bruden låna polarens gästrum. Efter ett tag började vi strula igen vilket senare övergick till att vi hade sex.
Men precis innan vi började så sa jag till henne att jag inte ville ha ett one night stand, vilket hon sa att inte hon ville heller. Jag var full som en spruta hade druckit runt 10 starköl, hon hade druckit typ en 3.5:a.
Anyways dagen därpå åkte hon och hennes polare hem runt 12:00 tiden och jag o polaren stack hem till honom igen, senare på kvällen när jag kom hem sms:ade vi lite granna o så där o helt plötsligt börjar hon kalla mej dryg, tråkig osv.
Sedan i måndags har jag varit magsjuk så jag har inte vart i skolan så jag har försökt snacka med henne via sms o msn då fortsatte hon att dryga o så, förut har hon alltid sagt att hon har skämtat om det, men nu ikväll var det helt annorlunda.
Jag slängde iväg ett sms till henne för några timmar sedan och vi pratade lite smått sen började hon näst in till vara lite kaxig och uppkäftig så jag sket i det.

Jag gillar henne verkligen mycket, och skulle gärna få ihop det med henne men det verkade som hon bara ville ha ett one night stand. Detta är även extra känsligt eftersom hon liksom var... ah min första så att säga.
Jag vet att många tycker att killar får inte vara känsliga men jag tycker det är helt fel.

Men iallafall är det någon som har varit i en liknande situation eller har några tips och råd så är det väldigt uppskattat.

Peace!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skit i henne, du förtjänar bättre.


   
SvaraCitera

Man. Finns tyvärr inte så mycket råd att ge. Förstår din sists, å du verkar ändå vara en ganska vettig människa så...
hoppas att det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abraham123:

att jag inte ville ha ett one night stand

Vad är det som är så konstigt med att ha ett ONS? Sex är ingenting speciellt.

abraham123:

Jag gillar henne verkligen mycket, och skulle gärna få ihop det med henne men det verkade som hon bara ville ha ett one night stand.

Varför skulle du inte kunna bygga ett förhållande i efterhand?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Vad är det som är så konstigt med att ha ett ONS? Sex är ingenting speciellt.

Avatar:

Varför skulle du inte kunna bygga ett förhållande i efterhand?

Nu är du ju som bruden, DRYG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Nu är du ju som bruden, DRYG

Varför det? Sex är verkligen ingenting speciellt. Alla har det hit och dit hela tiden och många som blir tillsammans har haft sex innan de var ett par.

Tycker det är löjligt att man ska neka en brud sex bara för man tror att det inte kommer kunna bli någonting mer.


   
SvaraCitera

har inte varit i exakt samma situation, ganska svårt att ge något bra tips egentligen. men jag tycker du ska chilla och låta henne komma till dig. om du nu känner att du redogjort vad du vill, men hon bara är lam tillbaks..

en fråga du kan ställa dig är huruvida du verkligen är sugen på henne eller om du vill ha fortsatt kontakt för att hon var din första?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Tycker det är löjligt att man ska neka en brud sex bara för man tror att det inte kommer kunna bli någonting mer.

Sex är inte direkt en rättighet. Tycker det är fånigt att man inte skulle kunna få tacka nej till sex på precis vilka grunder som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Sex är inte direkt en rättighet. Tycker det är fånigt att man inte skulle kunna få tacka nej till sex på precis vilka grunder som helst.

Nej, men alla makear en sån big deal utav sex. Att tacka nej till sex för att man inte vill ha det, sure, men det var det inte det handlade om.

Att tacka nej till sex p.g.a. inbillningen att man inte kan bli tillsammans för man har haft ett ONS är bara dumt i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Att tacka nej till sex p.g.a. inbillningen att man inte kan bli tillsammans för man har haft ett ONS är bara dumt i huvudet.

Ja. Men att inte ha sex för att man är inte vill ha sex som inte leder till ett förhållande (om man är säker på att så är fallet) är helt okej. Anledningen till att man inte vill känns ganska sekundär, att man inte vill är väl det relevanta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men att inte ha sex för att man är inte vill ha sex som inte leder till ett förhållande (om man är säker på att så är fallet) är helt okej.

Det är hans limiting belief, och jag försöker få honom att inse att det går att bygga ett "riktigt" förhållande utifrån ett sexuellt förhållande.

Att ha limiting beliefs är ett väldigt kritiskt mindset och kan hindra dig för att åstadkomma "helt sjuka" saker. Att eliminera sånna tankar ändrar hela ditt liv till det positiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Att ha limiting beliefs är ett väldigt kritiskt mindset och kan hindra dig för att åstadkomma "helt sjuka" saker. Att eliminera sånna tankar ändrar hela ditt liv till det positiva.

Det håller jag förvisso med om. Under förutsättning att jag tolkar dig rätt, de engelska uttrycken inslängda här och där gör mig fundersam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

de engelska uttrycken inslängda här och där gör mig fundersam.

mjo men jag kan inte använda dom uttrycken på Svenska :p

Min svenska suger balle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

mjo men jag kan inte använda dom uttrycken på Svenska :p

Ah. Jag tänkte att du kanske följde någon jobbig New Age-"filosofi".


   
SvaraCitera

Nej, hon vill sannolikt ingenting mer med dig. Ja, hon ville troligtvis bara ha ett ONS. Låt henne vara.


   
SvaraCitera