Aviseringar
Rensa alla

One night stand...


Ämnesstartare

Man kan tyvärr inte alltid lita på vad folk säger när dom är kåta


   
SvaraCitera

abraham123:

Jag gillar henne verkligen mycket, och skulle gärna få ihop det med henne men det verkade som hon bara ville ha ett one night stand

Hon var sugen helt enkelt!


   
SvaraCitera

Reeplay:

Man kan tyvärr inte alltid lita på vad folk säger när dom är kåta

Sanning syster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

well this sucks, btw #3 du verkar ju inte ha fattat vad jag menade... jag tycker inte att det är något fel med ONS men jag gillar henne därför jag inte ville bara ha ett ONs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abraham123:

jag tycker inte att det är något fel med ONS men jag gillar henne därför jag inte ville bara ha ett ONs

Som jag sagt innan, vad hindrar er från att bli tillsammans även om ni hade haft ett ONS?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är det jag inte vet men hon verkar inte speciellt intresserad :S


   
SvaraCitera

abraham123:

det är det jag inte vet men hon verkar inte speciellt intresserad :S

Move on mister!


   
SvaraCitera

abraham123:

jag gillar henne därför jag inte ville bara ha ett ONs

Låter väl lite konstigt?
-Hej. Jag vill inte ligga med dig.
-Varför inte??
-Jag gillar dig.

Förstår ditt tänkande, vilket kanske är gullligt. Men jag kan förstå att hon blir lite grinig när du inte vill ha sex med henne. Om man inte har en självkänsla av stål, så kan många tjejer se det som ett nederlag, eller ett bevis på att hon är ful.

Btw. Ligger du alltså bara med folk du inte gillar, men dissar de du gillar? Hmm....

Lycka till i framtiden. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abraham123:

Jag vet att många tycker att killar får inte vara känsliga men jag tycker det är helt fel.

Tycker jag med, men vi FÅR verkligen inte vara känsliga, brudarna vill inte ha en pussy.

abraham123:

Men iallafall är det någon som har varit i en liknande situation eller har några tips och råd så är det väldigt uppskattat.

All the fucking time.

VAD DU ÄN GÖR. Ta inte kontakt med henne för mycket. Vänta ett tag, annars skrämmer du bort henne.

Hell_man:

Nu är du ju som bruden, DRYG

Dårå?

Avatar:

Varför det? Sex är verkligen ingenting speciellt. Alla har det hit och dit hela tiden och många som blir tillsammans har haft sex innan de var ett par.

Excakt, alla tjejer jag kommit nånstans med har varit sex på andra daten ungefär.

mediakatt:

Sex är inte direkt en rättighet. Tycker det är fånigt att man inte skulle kunna få tacka nej till sex på precis vilka grunder som helst.

Tycker det är fånigt att man ska tacka nej på fåniga grunder.

mediakatt:

Ah. Jag tänkte att du kanske följde någon jobbig New Age-"filosofi".

PUA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon blev väl arg för att du inte vill ha sex med henne

sen kanske hon ej vill ha dig som kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abraham123:

Jag var full som en spruta hade druckit runt 10 starköl, hon hade druckit typ en 3.5:a.

Wow känner du dig inte ball P14?[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abraham123:

Men iallafall är det någon som har varit i en liknande situation eller har några tips och råd så är det väldigt uppskattat.

Låter som när jag blev av med oskulden jag sa också jag inte ville ha one night stand utan jag sa att jag hellre väntar men jag blev övertygad om att va spelar de för roll om vi har sex nu eller om några veckor .De blev sex och allt va bra på morgonen efter när vi vaknade stack hon bara tidigt som fan och har aldrig hört från henne för hon skrev bara dryga sms som att vi kan bara vara vänner osv. Alla vet att de inte funkar när man knappt hade vänskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tycker det är fånigt att man ska tacka nej på fåniga grunder.

Det är en helt annan sak.

Greger_EFG:

PUA.

Wat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Varför skulle du inte kunna bygga ett förhållande i efterhand?

Själva tanken med ett ons är väl att man inte ses igen?

Det heter ju trots allt One Night Stand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Själva tanken med ett ons är väl att man inte ses igen?

Det heter ju trots allt One Night Stand.

Men sen efteråt vet man ju aldrig vad som händer. Tänk om han var världens gud i sängen. Bruden skulle lätt vilja ha mer då.


   
SvaraCitera