Aviseringar
Rensa alla

One piece.


Ämnesstartare

Någon annan som följer "One piece", och som också sörjer över hur mycket den har spårat ur? xD


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

chopper är cool och ser ut som en björn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

chopper är cool och ser ut som en björn

Faktiskt lite [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spårat ur? Det är ju nu det faktiskt händer något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Spårat ur? Det är ju nu det faktiskt händer något.

...Ja, visst händer det något... Varenda snubbe är ju sjukt jävla överdriven..
Tex. Tassfrukten, vafan? "Jag kan reflektera ALLT, för jag har tassfrukten"... Yeah, makes big sense... Han kan liksom göra luftbomber, BARA för att han har tassfrukten!
Och nu har Whitebeard dött (Märk väl att han inte ens har ett skägg, bara en enorm mustasch), och Blackbeard har på någon skumt sätt snott hans kraft och kan fortsätta spränga deras fortress med sin awesome jordbävningskraft!
Fast ne, de har inte alls spårat ur.. Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Fast ne, de har inte alls spårat ur.. Inte alls.

Tror bara att du inte riktigt förstår vad One Piece handlar om [zzz] Det är over-the-top, action med mycket känslor och humor. Starka scener blandat med överdrivet löjlig humor och fucking ENORMA power levels. Nu när Dold text: ace har dött så kommer Luffy förmodligen att skärpa sig och bli piratkungen på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Luffy förmodligen att skärpa sig och bli piratkungen på riktigt.

Man får ju hoppas, men just nu är det ända som händer att alla de starkaste showar, och jag gillar one piece fett mycket, men vissa av krafterna, och förklaringarna på dem är bara sjukt skumma enligt mig.
Och hatar fortfarande Tassfrukten xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

.Ja, visst händer det något... Varenda snubbe är ju sjukt jävla överdriven..Tex. Tassfrukten, vafan? "Jag kan reflektera ALLT, för jag har tassfrukten"... Yeah, makes big sense... Han kan liksom göra luftbomber, BARA för att han har tassfrukten!

Jag är rätt säker på att det går att kontra med haki..

Rejmond D Röjter:

Blackbeard har på någon skumt sätt snott hans kraft och kan fortsätta spränga deras fortress med sin awesome jordbävningskraft!

BB är en sliskig jävel, men ändå smart. Han väntade i över 20 år för att få just den djävulsfrukten, och väntade även på sin chans för att ta WBs krafter (tydligen). Bara att han är en D intygar att han är en kraftig filur, jag är inte alls förvånad över att han på något sätt förde över WBs krafter..

Rejmond D Röjter:

Fast ne, de har inte alls spårat ur.. Inte alls.

Du måste förstå att även om folk har asum epic haxxor fruktkrafter så är det ändå rätt balanserat i och med introduceringen av Haki och den bättre versionen KD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSom:

Jag är rätt säker på att det går att kontra med haki..

iSom:

Du måste förstå att även om folk har asum epic haxxor fruktkrafter så är det ändå rätt balanserat i och med introduceringen av Haki och den bättre versionen KD.

Aa, en mystisk kraft som man har, som gör alla krafter typ värdelösa.

iSom:

jag är inte alls förvånad över att han på något sätt förde över WBs krafter..

Inte jag heller, väntade mig det halvt om halvt, eftersom allt blivit så jävla överdrivet, skulle det vara synd och skam om WB's kraft försvann, samtidigt som BB skulle ha kvar sin enda (Enligt mig dåliga) Kraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Aa, en mystisk kraft som man har, som gör alla krafter typ värdelösa.

Well, det är en manga. :> Men men, haki har vi sett förut, way back. Den gången Shanks räddade Luffy från sjöodjuret var utan tvekan med hjälp av Haki. Haki betyder i princip 'ambition' eller viljekraft, något, om man har en stark sådan, ignorerar djävulsfrukterna krafter. Helt klart en relevant och viktig del i balansen mellan fruktanvändare och icke-fruktanvändare.

Rejmond D Röjter:

samtidigt som BB skulle ha kvar sin enda (Enligt mig dåliga) Kraft.

Mjo, måste hålla med om att hans är kraft är OP och rätt tråkig faktiskt. 😐 Är mer intresserad av nissarna han har recruitat till sitt skepp, en rätt kraftfull skara han har samlat under sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSom:

Mjo, måste hålla med om att hans är kraft är OP och rätt tråkig faktiskt. 😐 Är mer intresserad av nissarna han har recruitat till sitt skepp, en rätt kraftfull skara han har samlat under sig.

Tycker inte hans är OP, sålänge man slår första slaget, vinner man om man slår hårt nog.
Och han är inte lika effektiv mot folk utan frukter [crazy]
Gillar hans crew, jätten och drickarnissen, de var nice [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

chopper är cool och ser ut som en björn

[love]

Har två Chopper hemma. [blush]
Image

Dold text: Okama way! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Tycker inte hans är OP, sålänge man slår första slaget, vinner man om man slår hårt nog.

Well, WB lyckades inte, så vem ska?

Rejmond D Röjter:

Och han är inte lika effektiv mot folk utan frukter

Hehe, sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geggveck:

Dold text:

Hahaha [love][blush]

iSom:

Well, WB lyckades inte, så vem ska?

WB's kraft hann pareras delvis, dessutom var han asskadad, och gammal till på köpet [crazy]
Tror att Akianu / Kizaru skulle kunna ta honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Tror att Akianu / Kizaru skulle kunna ta honom.

Skulle vilja se Garp punda honom till småbitar med Fist of Love! [party]


   
SvaraCitera