Aviseringar
Rensa alla

One Tree Hill


Ämnesstartare

Är det sprillans nya avsnitt som börjar nu igen? Jag frågar eftersom jag inte sett något avsnitt, bara hört att serien börjat igen. En till sak jag undrar är, varför är den bara på söndagar och olika tider varje söndag? [tard]

ÄNDRAT 2008-02-09 10:06
Är det sprillans nya avsnitt som börjar nu igen? Jag frågar eftersom jag inte sett något avsnitt, bara hört att serien börjat igen. En till sak jag undrar är, varför är den bara på söndagar och olika tider varje söndag? [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Chad fucking Murray kan suga min röv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är ju inte sprillans nya men det är första gången som de sänds i Sverige i alla fall. I USA har säsong 5 precis börjat och den lär ju inte komma hit förens om ett bra tag.
Serien visas på söndagar när det är "nya" avsnitt och på vardagar när det är repriser. Men jag vet inte varför de ständigt byter tider..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag tror dom bytte tiden så att den bara är på söndagar för att det eeh så några avsnitt kvar på säsong4 men säsong 5 kommer ut någon gång i januari har jag läst på internet one tree hill är den bästa serien jag någonsin har sett tkr ni ??[wink]

64221.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Henlie:

De är ju inte sprillans nya men det är första gången som de sänds i Sverige i alla fall.

Ja det var så jag tänkte. Att det inte är gamla repriser. Dock har jag inte hunnit se något avsnitt ännu. 🙁 När den gick innan uppehållet var jag fast och besatt, haha. 😀 Man har ju ingen koll överhuvudtaget När den är, ja på söndagar, men tiden varierar ju hejvilt. :/

Henlie:

vardagar när det är repriser.

Går söndagens repris på vardagar? Eller är det nå gamla avsnitt som går då, jag hänger inte med?

TheDark:

den bästa serien jag någonsin har sett

Jag kan inget annat än att hålla med! 😀

TheDark:

dom bytte tiden så att den bara är på söndagar för att det eeh så några avsnitt kvar

Alltså att det är få avsnitt kvar? Men dom har ju börja sända dom nya avsnitten först i början på januari eller var det slutet på december?

TheDark:

säsong 5 kommer ut någon gång i januari

Börjar den visas på TV då, eller?


   
SvaraCitera

Wtf, ÄR det nya avsnitt? :< Såg en snutt förra söndagen och jag tyckte att det såg väldigt obekant ut. Varför kan dom inte sända reklam för den där jävla serien! [mad] Hur länge har den nya säsongen hållt på då? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen en tråd för mig.
Såhär ligger det till nu va, One tree hill är det bästa programmet som nånsin funnits, och mitt livs kärlek (Brooke) är där.

Tanka alla fyra säsonger om du är smart och glo igenom, sjukt värt.
Sex avsnitt på säsong fem har släppts än så länge. Inte säker på hur långt det har gått på tv i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_2:

Såhär ligger det till nu va, One tree hill är det bästa programmet som nånsin funnits

Jag kan inget annat än att hålla med. [love]

JrL414_2:

Tanka alla fyra säsonger om du är smart och glo igenom, sjukt värt.

Jag skulle vela se allt från början, ja. Men det finns få som har säsongerna 1, 2 & 3. [sad] Hela säsong 4 har jag sett (dom avsnitt som man sett på TV hittills). Laddat ner dom jag inte sett, dvs avsnitt bakåt i tiden, om man säger så.

Har laddat ner säsong 5 - 1, 2, 3 & 5:ans avsnitt, dock bara kollat första avsnittet. Jag följer först hela säsong 4 innan jag kollar mer av 5:an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

och mitt livs kärlek (Brooke) är där.

Tur för dig att du är avregistrerad, för hon är MIN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rachel är snyggast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera