Aviseringar
Rensa alla

Online chat sidor, skriv det roligaste ni råkat ut för, gärna med screenshot 🙂


$4.00:

alla skall få sina behov tillfredsställda, det är väl vänsterns grundregel?

Det gäller inte folk som tvingar sig på andra, nej. De behöver läras veta hut. Givetvis. 


   
SvaraCitera

Inte Jung:

du får göra det istället

Vi kan göra det tillsammans Mycket glad


   
SvaraCitera

Skrämmande att folk på allvar tycker uhu de måste få sina behov tillfredsställda av folk som säljer sina kroppar (vilket givetvis är helt okej att göra) när de tvingar sig på andra. Att få ha sex med någon annan är ingen rättighet. Att respektera andra genom att inte tvinga sig på dem är däremot en skyldighet. Herregud. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Det gäller inte folk som tvingar sig på andra, nej.

Varför inte? Jag trodde du var på vårdsidan av vård eller straff. 

vonKissekatt: Att få ha sex med någon annan är ingen rättighet. Att respektera andra genom att inte tvinga sig på dem är däremot en skyldighet. Herregud.

Jag håller med. regeringen kan väl för fan förhandla med de prostituerade och ett helt nätverk innan de bokar avresa åt gubbarna som skall ner och vila upp sig, hur skadar det någon ofrivillig? (förutom att pengarna används på ett kontroversiellt vis dårå) 

Man måste tala deras språk, lycka till att övertala de där äckelmännen om att bara sluta sådär och visa respekt från ingenstans, det är inte kvinnor vi talar om här.........Blink


   
SvaraCitera

$4.00:

Varför inte? Jag trodde du var på vårdsidan av vård eller straff. 

Jag håller med. regeringen kan väl för fan förhandla med de prostituerade och ett helt nätverk innan de bokar avresa åt gubbarna som skall ner och vila upp sig, hur skadar det någon ofrivillig? (förutom att pengarna används på ett kontroversiellt vis dårå) 

Man måste tala deras språk, lycka till att övertala de där äckelmännen om att bara sluta sådär och visa respekt från ingenstans, det är inte kvinnor vi talar om här.........Blink

Det är skillnad på folk som behöver vård och på folk som bara tror att de kan bete sig hur de vill. Vård är dessutom aldrig att få tillgång till andras kroppar utan att lära sig självkontroll och socialt samspel i den mån det går. 

Då får man ta till lite isistaktik da


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Det är skillnad på folk som behöver vård och på folk som bara tror att de kan bete sig hur de vill. Vård är dessutom aldrig att få tillgång till andras kroppar utan att lära sig självkontroll och socialt samspel i den mån det går. 

Då får man ta till lite isistaktik da

Så du anser inte att de mentalt handikappade skall ha rätt till vård? :$


   
SvaraCitera

$4.00:

Så du anser inte att de mentalt handikappade skall ha rätt till vård? :$

Det är inte mentala handikapp det handlar om och även om det vore det så förstår jag inte relevansen här? Oavsett intelligensnivå (både mental och emotionell) så måste man lära sig kontroll. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: lära sig kontroll.

Och hur har du tänkt att detta skall gå vägen utan att ge dem någon sorts belöning alls? 


   
SvaraCitera