Aviseringar
Rensa alla

Onlinevärld/spelvärld?


Ämnesstartare

Halloj!

Jag söker efter onlinevärldar som man kan spela i, ungefär som: Second life, Panfu, Habbo o.s.v. o.s.v..
Jag har spelat alla de som är populärast.

Har ni några tips på vad jag kan spela?

P.S Gillar inte Lol, Wow eller något sådant och spelet ska vara gratis! D.S

Meow


   
Citera

GTA Online


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
GTA Online

Länka sidan, tack Tumme upp


   
SvaraCitera

IMVU 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
IMVU 

Redan testat Tumme ned


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ungdomar.se väl????


   
SvaraCitera
Kudhos

Spela på en wow privat server.

Lätt att installera, stora communities, rätt barnvänligt.


   
SvaraCitera

Archeage om du gillar "öppna" världar (dock känns många zoner rätt instängda pga alla berg) och men ett stort öppet hav där du kan segla runt i din båt/skepp och sno andras varor eller fiska! Rodnar Du kan även köpa land och bygga dig ett hus eller slott, men det är fruktansvärt svårt att få tag på mark nu.

Tröttnade själv väldigt snabbt, då jag inte orkar med den här typen av mmorpg. (Även om jag totalt älskar spel där jag får segla runt i stora skepp och känna mig som en upptäckare) Mitt mål var mest bara att ta så mycket land jag kunde vid releasen och som jag sedan sålde! 4-5 hus för 200-400usd styck Rodnar E lite stolt över att jag lyckades med det!

Är väldigt pvp fokuserad och nästan inga dungeons/bossar. 

5s9QAHx.jpg

Det finns nån slags kattras som kanske passar dig som verkar gilla katter?

maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
ungdomar.se väl????

Såklart, tänker inte sluta här Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken

Det vore något för mig!

Tack så himla mycket för tipset! Ska testa det redan nu Tumme upp

[Edit]: Kan tyvärr inte spela det, detta är pappas dator och jag får inte installera det..
Får väl testa det när mitt internet funkar på min dator!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Fasiken:
Archeage om du gillar "öppna" världar (dock känns många zoner rätt instängda pga alla berg) och men ett stort öppet hav där du kan segla runt i din båt/skepp och sno andras varor eller fiska! Rodnar Du kan även köpa land och bygga dig ett hus eller slott, men det är fruktansvärt svårt att få tag på mark nu.

Tröttnade själv väldigt snabbt, då jag inte orkar med den här typen av mmorpg. (Även om jag totalt älskar spel där jag får segla runt i stora skepp och känna mig som en upptäckare) Mitt mål var mest bara att ta så mycket land jag kunde vid releasen och som jag sedan sålde! 4-5 hus för 200-400usd styck Rodnar E lite stolt över att jag lyckades med det!

Är väldigt pvp fokuserad och nästan inga dungeons/bossar. 

5s9QAHx.jpg

Det finns nån slags kattras som kanske passar dig som verkar gilla katter?

maxresdefault.jpg

Varför berättade du inte det för mig för! :S
Älskar piratspel / båtspel osv... 😛

KattenKatarina:
Halloj!

VDet finns mängder med asiatiska sådana spel du söker... typ hälften på engelskt språk... men vet inte om du gillar sånna 😛


   
SvaraCitera

Xuzkie: Varför berättade du inte det för mig för! :S
Älskar piratspel / båtspel osv... 😛

Hjärta
Typ det enda jag gillade i spelet! 
Men svårt utan en större guild nu, kommer alltid 10-15 pers och hoppar på ens båtar och försöker snor varor man vill sälja. Rodnar Om man inte lyckas komma undan då..


   
SvaraCitera

Fasiken:

Hjärta
Typ det enda jag gillade i spelet! 
Men svårt utan en större guild nu, kommer alltid 10-15 pers och hoppar på ens båtar och försöker snor varor man vill sälja. Rodnar Om man inte lyckas komma undan då..

haha Hjärta


   
SvaraCitera