Aviseringar
Rensa alla

onödiga användare.


Ämnesstartare

Vad fan är de för onödiga personer som registrerar sig på um skriver aldrig ett ända gb eller pm utom bara lägger upp några bilder i albumen.

Sen loggar dem in lite då och då men de använder inga forum.
Dem lägger till mig som vän och man liksom skriver va fan vill du , och så får man inga svar fast dem loggar in och ut hela tiden.

Kan de finnas så korkade personer som inte vet hur man använder Um?

Har någon mer råkat ut för såna personer som bara addar och inte vill nåt? Ja vet att många tycker jag är riktigt cool och häftig men de är inget bra sätt att impa på mig. De är som ringa mig och bara andas i telefonen lägg av![mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Dom sitter på chatten.


   
SvaraCitera

Hur vet man att någon lagt till en som vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dem är lika mycket värda..och lika nödvändiga..som du och jag:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Hur vet man att någon lagt till en som vän?

De står på deras sida eller om man fick ett meddelande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här struntar jag i vad folk gör. [crazy]
Men addar man mig på MSN och aldrig skriver så är risken stor att jag ta bort personen från listan! [no-no]


   
SvaraCitera

Becki:

Men addar man mig på MSN och aldrig skriver så är risken stor att jag ta bort personen från listan! [no-no]

Alla personer jag har på msn från UM är skittråkiga(förutom DMITRI och hejkattunge) [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska lägga till dig som vän [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Alla personer jag har på msn från UM är skittråkiga(förutom DMITRI och hejkattunge)

Jag har bara två personer här ifrån så. Fast den ena är helt klart aktiv medan den andra inte är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Här struntar jag i vad folk gör.
Men addar man mig på MSN och aldrig skriver så är risken stor att jag ta bort personen från listan!

Är du ens rolig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Är du ens rolig?

Skitrolig! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Becki:

Skitrolig!

Hur vet man att du inte är en hårig gorilla som vill knulla mig om man skriver med dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Har någon mer råkat ut för såna personer som bara addar och inte vill nåt?

Du menar att de addar en på msn? isåfall ja, eller liknande iaf.
Det är väl kanske folk som tävlar om att få så många kontakter som möjligt på sin kontaktlista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Hur vet man att du inte är en hårig gorilla som vill knulla mig om man skriver med dig då?

Jag är homo sapiens sapiens.
Jag är oskuld.

Jag är inte intresserad av oseriösa heller för delen. Så du åker nog bort!

Link:

Det är väl kanske folk som tävlar om att få så många kontakter som möjligt på sin kontaktlista.

Jag hara bara 7 på min lista (tre av dessa känner jag, en är min rådgivare, en är hunduppfödare och sen är det två andra).


   
SvaraCitera