Aviseringar
Rensa alla

onödiga köp


Ämnesstartare

köpte min första laptop för nåt år sedan o den kostar fan 4000kr på netonnet det är en i3 den är såååå dålig när man har många flikar öppna  vad ska jag göra med den sak jag hja kvar den? o spara ihop till en bättre dator  den kommer ju kosta mer vad tycker ni? riktigt onödigt trodde en i3 va bra men tydligen inte... vill helst ha en laptop med i5 eller i7 men dom ee fett dyra...


   
Citera
Ämnesetiketter

Laptopts suger generellt sett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Laptopts suger generellt sett

Skeptisk vad använder duda ?


   
SvaraCitera

Danneboi:

Skeptisk vad använder duda ?

Han använder inget han bor i en grotta


   
SvaraCitera

Danneboi:

Skeptisk vad använder duda ?

Vad i helvete tror du han använder? En gardin eller? Köp INTE laptop, du kan lika gärna slänga dina pengar sobetunnan. Be nån bygga en stationär till dig, om du inte klarar dig själv. Då kan du alltid uppgradera den efter åren som går, till skillnad från laptops


   
SvaraCitera

Danneboi: den är såååå dålig när man har många flikar öppna

ahahahahah måttet på huruvida en dator är bra eller dålig xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

ahahahahah måttet på huruvida en dator är bra eller dålig xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hjärta

aaaaaaa och långsam


   
SvaraCitera

Som några redan varit inne på är Laptop inte värda priset, det man betalar för komfort förlorar man i prestanda. Stationära Windows datorer är fortfarande mest kräm för pengarna. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Som några redan varit inne på är Laptop inte värda priset, det man betalar för komfort förlorar man i prestanda. Stationära Windows datorer är fortfarande mest kräm för pengarna. 🙂

har ju redan en stationär vadå ska jag köpa en till??


   
SvaraCitera

Danneboi:

har ju redan en stationär vadå ska jag köpa en till??

Ja bror


   
SvaraCitera

har laptop och den funkar helt okej.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:
har laptop och den funkar helt okej.... 

samma här inte värdens snabbaste men den funkar 


   
SvaraCitera

Danneboi:
köpte min första laptop för nåt år sedan o den kostar fan 4000kr på netonnet det är en i3 den är såååå dålig när man har många flikar öppna  vad ska jag göra med den sak jag hja kvar den? o spara ihop till en bättre dator  den kommer ju kosta mer vad tycker ni? riktigt onödigt trodde en i3 va bra men tydligen inte... vill helst ha en laptop med i5 eller i7 men dom ee fett dyra...

Spara till en Macbrook Pro. Grymt bra flyt! Däremot är den kanske inte bra att spela på, Mac du vet Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:

Spara till en Macbrook Pro. Grymt bra flyt! Däremot är den kanske inte bra att spela på, Mac du vet Tumme upp

apples grejer e ju typ fett dyra Gråter


   
SvaraCitera