Aviseringar
Rensa alla

Ont eller njutning?


Ämnesstartare

Hörde några diskutera den här filmen. Om den är förnedrande eller om tjejen njuter? Upphetsande?

Vad tycker ni?

http://www.sexchatta.nu/index.php?option=com_community&view=videos&task=video&gr...


   
Citera
Ämnesetiketter

Vågar ej klicka på länken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex gilla att få den i baken men d e ju liksom inte bara att smörja lite och tro att d e bara att köra på sen .
För att d ska funka krävs först att få henne riktigt upphetsad och hon ska fram för allt lita på dig som gör d .
D andra man ska helst göra är att värma upp henne där bak med att använda mycket glidmedel och leka lite nätt med fingrarna eller en mindre dildo tills hon känner sig bekväm och avslappnad.
Sen är d bara att testa med sig själv men man måste börja lungnt och ha mer glidmedel nära till hans för d kan bli tårt snabbt och börja göra ont på henne .
Och jag kan berätta att Mitt ex älska att få d där bak då och då men inte varje gång och hon även sa åtskilliga gånger att hon fick komma på ett annerlunda och intensivt sätt gämfört med vanlig sex .
Men ta d lungt och stressa inte och lyssna på varandra


   
SvaraCitera

Tycker att det såg jävligt torrt ut, viktigt med mycket glidmedel för att analsex ska vara skönt öht. Så är jag även en sådan som föredrar normalstora snoppar framför jättesnoppar... Så nej, det såg mest smärtsamt ut.


   
SvaraCitera

Såg inte bekvämt ut.


   
SvaraCitera

Ser ju ut som att hon låtsas gilla det men egentligen lider.[sad]


   
SvaraCitera