Aviseringar
Rensa alla

Ont i ena armen. Bör kollas upp?


Ämnesstartare

Det har pågått i några dagar, dock känner jag det bara ibland.
I vilket fall. Det är en starkt obehaglig känsla i högra armen. Om jag sitter still i några sekunder måste jag röra på armen eller trycka upp axeln för att känslan ska underlätta, men sen kommer det igen. Under axeln ungefär. Det känns också som att det är väldigt stelt där.

Någon som känner igen sig eller bör jag kolla upp det?


   
Citera

Vet du vad du gjorde en tid innan du först kände av det?'
   Om det inte bättrat sig så bör du kika in hos en läkarsalong. Sålänge något inte blir bättre med kroppen så skall man kika upp det.
   Juh längre man har ont juh sämre blir det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Vet du vad du gjorde en tid innan du först kände av det?'
   Om det inte bättrat sig så bör du kika in hos en läkarsalong. Sålänge något inte blir bättre med kroppen så skall man kika upp det.
   Juh längre man har ont juh sämre blir det.

Jag fick medicin för drygt 2 veckor sedan om inte mer. Farsan trodde att det kunde bero på det, men jag tvekar litta om den saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, fortsätter det kollar jag upp det! Inge mer med det.


   
SvaraCitera

Brassballs:

Jag fick medicin för drygt 2 veckor sedan om intearrow-10x10.png mer. Farsan trodde att det kunde bero på det, men jag tvekar litta om den sakenarrow-10x10.png.

Vill du berätta om vad det var för "medicinarrow-10x10.png"? Om det är tex någonting som fysiskt injecteras på specifik kroppsdel såsom spruta som ofta tas igenom armen' kan orsaka att man blir stel och en mycket obekväm känsla eller att man hararrow-10x10.png ont. Men två veckor låter rätt så lång tid.

Om det var medicinarrow-10x10.png som du svalde eller medicin överhuvudtaget så kan det orsaka biverkningar som kan vara allt möjligt.. Vissa personer fungerar medicinen prima ihop med kroppen och andra kan få dessa biverkningar. Sök på nätet på vilken medicin som du använde och kika om biverkningar.


   
SvaraCitera

känner igen mig, men kolla gärna upp. kan bero på medicin i mitt fall, tar tre olika.


   
SvaraCitera