Aviseringar
Rensa alla

Ont i halsen


Ämnesstartare

Hej jag har nu haft jädra ont i halsen och halsmandlarna i cirka 8 månader och nu har jag damp varje gång jag äter ska nåt fastna i halsen t.ex som ris eller småköttbitar och jag är trött på de här vill var normal  och jag har googlat runt och hittar inte de direkt på de jag söker de enda som  jag börjar tro på är nåt fel med sköldkörteln har besökt läkaren flera gånger och dom säger inget är fel i halsen eller halsmandlarna de som har hänt med dom senaste månaderna är.

Jag har svårt och svälja:Knäckebröd,Kött T.ex som kebab eller köttfärs saker som är smulor typ.

Jag har ochså haft förstoppning.

Jag är inte direkt trött ganska pigg fast de märks inte på mig.

Jag är inte streesad eller orolig.

Ingen i min familj tror på mig att jag har problem med halsen

de värsta är när jag äter fastnar maten i halsmandlarna känns de som och jag måste svälja eller dricka en massa vatten för att få bort de. Jag är en kille

Jag känner ingen vän eller släktning som har haft samma problem.

Och jag är inne i puberteten.

Jag är inte varm.

SNÄLLA Hjälp vill bli normal som förr Jag är 13 år gammal är 154 cm lång väger runt  36kg


   
Citera

du har sugit för lite kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MohStrikeQ:
Hej jag har nu haft jädra ont i halsen och halsmandlarna i cirka 8 månader och nu har jag damp varje gång jag äter ska nåt fastna i halsen t.ex som ris eller småköttbitar och jag är trött på de här vill var normal  och jag har googlat runt och hittar inte de direkt på de jag söker de enda som  jag börjar tro på är nåt fel med sköldkörteln har besökt läkaren flera gånger och dom säger inget är fel i halsen eller halsmandlarna de som har hänt med dom senaste månaderna är.

Jag har svårt och svälja:Knäckebröd,Kött T.ex som kebab eller köttfärs saker som är smulor typ.

Jag har ochså haft förstoppning.

Jag är inte direkt trött ganska pigg fast de märks inte att jag har ont.

Jag är inte streesad eller orolig.

Ingen i min familj tror på mig att jag har problem med halsen

de värsta är när jag äter fastnar maten i halsmandlarna känns de som och jag måste svälja eller dricka en massa vatten för att få bort de. Jag är en kille

Jag känner ingen vän eller släktning som har haft samma problem.

Och jag är inne i puberteten.

Jag är inte varm.

SNÄLLA Hjälp vill bli normal som förr Jag är 13 år gammal är 154 cm lång väger runt  36kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är kille Din tönt


   
SvaraCitera

killar suger också kuk.


   
SvaraCitera

har samma problem, vet inte hur man ska lösa det. skjuter upp läkarbesök av rädsla för att bara ödsla pengar.

varför är din familj så dålig? tror de att du skulle ljuga om en sådan konstig sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min familj visste att jag hade ont i halsen sen när dom tvinga mig till läkaren läkaren kolla halsen och tog blodprov och han hitta inget.

Och jag vet inte varför inte min familj bryr sig nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag tror att anledning är att min familj inte tror mig för att för övrigt är jag frisk och rör på mig en massa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som vet vad som är fel med min hals????


   
SvaraCitera