Forumet - Ont i höft/benet av p-piller?

Ont i höft/benet av p-piller?

514 0 5
I november 2016 skaffade jag p-piller (är 14) ungefär 5 dagar efter så domnade min arm bort lite grann på vänster sida, även benet på samma sida. De försvann och tänkte inte mer på det. Men nu 1:a januari så fick jag kraftig värk i vaden, ungefär som växtvärk. Jag är en väldigt orolig själ och de första ja tänkte va såklart cancer. Dan efter så var de som nypande runt om i kroppen på olika ställen även höger sida. Jag blir så himla orolig, igår så kändes vänsterbenet så himla konstigt och jag gick till umo, hon tog mig på allvar o tog blodtryck som var på gränsen till för högt. Hon tyckte ja skulle kolla för blodpropp. Så jag pch mamma åkte till akuten Och dom sa att de inte är något fel på mig, men min höft har värkt idag så de blir obehagligt på underlåret. De gör inte jätte ont, Och jag kan gå precis som vanlig och speinga osv, de känns när jag sitter still och undrar om någon känt samma sak ocj vad orsaken till det var

Ami123: I november 2016 skaffade jag p-piller (är 14) ungefär 5 dagar efter så domnade min arm bort lite grann på vänster sida, även benet på samma sida. De försvann och tänkte inte mer på det. Men nu 1:a januari så fick jag kraftig värk i vaden, ungefär som växtvärk. Jag är en väldigt orolig själ och de första ja tänkte va såklart cancer. Dan efter så var de som nypande runt om i kroppen på olika ställen även höger sida. Jag blir så himla orolig, igår så kändes vänsterbenet så himla konstigt och jag gick till umo, hon tog mig på allvar o tog blodtryck som var på gränsen till för högt. Hon tyckte ja skulle kolla för blodpropp. Så jag pch mamma åkte till akuten Och dom sa att de inte är något fel på mig, men min höft har värkt idag så de blir obehagligt på underlåret. De gör inte jätte ont, Och jag kan gå precis som vanlig och speinga osv, de känns när jag sitter still och undrar om någon känt samma sak ocj vad orsaken till det var
Undrar även om de kan bero på stress, oro eller ångest

Spana också in: