Aviseringar
Rensa alla

Ont i käken 🙁


smisk
Ämnesstartare

JohnE:

Stress? Sovit för lite? Käken är en av de mest utsatta delarna som spänns i sömnen vid stress. Du kan läsa lite mer om stress, googla lite vettja! Många lider av lite stress utan att de vet om det eller känner av det.

Oj, jag visste inte att det påverkade så mycket! Ska ta och försöka sova bättre och varva ner, för när jag tänker på det så stressar jag sjukt mycket och sover otroligt lite. Fast så blir det när man bor i storstan. [n]

Tack!


   
SvaraCitera

Jag får också så titt som tätt, är du spänd? stressad? tuggar mycket tuggummi? har så jämt, är skitjobbigt[sad]


   
SvaraCitera

smisk:

Ska ta och försöka sova bättre och varva ner, för när jag tänker på det så stressar jag sjukt mycket och sover otroligt lite.

Vad sägs som att gå å lägga sig nu? Det ska jag, God natt 🙂


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

JohnE:

Vad sägs som att gå å lägga sig nu? Det ska jag, God natt 🙂

Bra idé. [blush] Dock ska jag sova länge, men det är väl lika bra, god natt! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Du har sugit av en hest.


   
SvaraCitera
saju
 saju

Jag gnisslar tänder som fan och vissa dagar får jag också fett ont i käken.


   
SvaraCitera

Jag har haft ont i käken efter stryk och efter att jag spänt den på natten. Kan va det kanske.


   
SvaraCitera

Min käke gör svinigt ont just nu. Men det är pga att jag fick min tandställning åtdragen igår. Har inte kunnat sova alls.
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Brukar jag oxå ha på mornarna, det knakar när man gapar


   
SvaraCitera

Har ont i käken varje dag typ ;(


   
SvaraCitera

jag får ont när jag sugigt för mycket kuk


   
SvaraCitera
jonta

smisk:

Nej, jag har inte sugit av en häst,

hmm, det var det jag trodde att den första som postade här skulle skriva ^^


   
SvaraCitera
Ssarah

Jag hade ont i käken när jag hade öroninflammation i somras. Det var en hemsk vecka.. [n]


   
SvaraCitera

jag har haft ont i käkarna ständigt i många år. har vart hos läkaren och jag har ont dels eftersom jag gnisslar tänder och för att jag bara spänner mig i allmänhet, har svårt att slappna av och är stressad. tugga tuggumi kan man också få ont i käkarna av.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera