Aviseringar
Rensa alla

Ont i magen...


Ämnesstartare

Jag har ont i magen..:(
De e så lätt å säga men de kan vara så mkt när de gäller magen:/

Jag kan inte göra någonting när jag har så här ont...inte ut å åka/köra bil inte shoppa osv inte de jag vill på min fyra veckors semester...kanske man borde gå till någon vårdecentral, å kolla upp de ändå...så kan jag ju inte ha det... kanske kan va magkatarr...de e lixom inget med Fase att göra.. för de e normalt å inte gluten el. laktos...

Mår bara inte bra i magen...dom lär ju trycka å känna på magen...sen ta massa prover i armen.. ven prover ucsh de tar ja ju själv på patienter...så de e läskigt å ligga där själv å va med om det..:/

Kanske de e blodbrist- brukar ofta vara mörk under ögonen..
Efter mat känner jag mej helt förlamad årkar inte något...bara sitter där tills någon försöker väcka liv i mig.
Årkar inte någontingen med magvärk... undrar om de finns mågra smarta som kan ge råd o tips på denna sidan:/ Vill inte ha de så iaf.

Tack för trevliga seriösa svar/[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag mår väldigt dåligt i perioder under året, jag känner stor smärta, mår illa och spyr som en idiot. Jag har varit hos ett antal läkare och tagit otaliga prover, även ultraljud och sådant. Det är ingen som vet vad de ska göra exakt, så varje gång får jag någon ny medecin som inte hjälper ett dugg. Det här hämmar ju mig något enormt, i nian hade jag t.ex. 40% sjukfrånvaro när jag gick ut.

Känns ju ganska hopplöst, om man säger så.

Något direkt hjälpande svar kan jag dock inte ge dig, kände bara för att skriva av mig. Förlåt. Men jag lider med dig.

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dewzter:

Va ofta det finns så att du mår illa å spyr ...å sen att dom inte hittat orsaken..shit de känns ju värre för dej när du inte ens kan dra till skolan ju:/... Det ända man kan hoppas på är ju att dom hittar något som hjälper till slut... men du blir inte yr å typ nästan svimmar emellan åt då?

take care my friend![wink]


   
SvaraCitera

Flyingyou:

men du blir inte yr å typ nästan svimmar emellan åt då?

Är nästan helt borta under dessa perioder, går och snurrar för mig själv. Brukar äta några skivor rostat bröd men det är väl allt. [zzz]

Flyingyou:

take care my friend![wink]

[love]

Tycker att du ska gå och kolla upp det verkligen hämmar dig så mycket, ju förr desto bättre egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

ju förr desto bättre egentligen.

Sant:/ usch hatar å gå till sånt själv. få ännu mer ont i magen då..
sen e de så trist väder med så vill verkligen inte gå ut:/
skulle vilja prata med dig på msn:) men vill inte skriva min mail här.
kram[love]


   
SvaraCitera

Jag hoppas du får ett svar efter att du blivit undersökt, det värsta som finns är nog att inte veta varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag hoppas du får ett svar efter att du blivit undersökt, det värsta som finns är nog att inte veta varför.

ja visst är det så...ska dock försöka ta tag i det denna veckan:/


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera