Aviseringar
Rensa alla

Ont i magen?


Ämnesstartare

För nån minut sen fick jag en stark puls i magen som gjorde ganska ont. Det kändes typ som mjuka dunkningar.Har bara fått den 2 gånger i hela livet (vad jag vet) och båda gångerna var under mensen (har min mens just nu).Den här gången var den ej så smärtsam som förra gången då jag grät sönder och kunde knappt stå eller sitta.Min mensvärk "går" lixom inte sådär.Vad kan detta vara?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har också sådär ibland 

tror dt är ngn form av kramp 

men e inte säker 

åk till vårdis om du e orolig. :)) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde du var en kille. Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
har också sådär ibland 

tror dt är ngn form av kramp 

men e inte säker 

åk till vårdis om du e orolig. :)) 

Ja det kanske är någon form av kramp men förstår ej varför jag just får den under mensen.Är ej orolig tycker bara att det r jobbigt haha 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Trodde du var en kille. Tardig

Hahaha nä jag förstår det. Han är ju snygg så why not lixom 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Hahaha nä jag förstår det. Han är ju snygg så why not lixom 😉

Haha nej tyvärr inte det, men hade för mig att du hade skrivit att du var en kille. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Haha nej tyvärr inte det, men hade för mig att du hade skrivit att du var en kille. Mycket glad

Haha nej tyvärr att han är snygg eller att jag är en tjej? Confused here. Jaha nä det har jag aldrig lol.


   
SvaraCitera

Det brukar kännas sådär för mig när jag har magkatarr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Det brukar kännas sådär för mig när jag har magkatarr.

Vad kan det vara liksom? Hur känns det för dig när du får den krampen och vad gör du?


   
SvaraCitera

H.ODST:

Vad kan det vara liksom? Hur känns det för dig när du får den krampen och vad gör du?

det känns ungefär som att ett band dras åt runt magen, ibland svider det också. brukar äta något eller försöka slappna av för att det ska lugna sig, för ofta är det stress som orsakar det


   
SvaraCitera