Aviseringar
Rensa alla

ont i ögonen vid rökning :/


Ämnesstartare

När jag röker så brukar jag få en svidande känsla vid ena ögonen ibland vid andra sidan. Detta har ingenting med allergi att göra  (inte vad jag vet) men jag vet faktiskt inte om jag gör fel på något sätt när jag röker. Har någon haft en likadan känsla när de röker? detta händer mig bara ibland och inte alltid. Vet någon vad detta beror på? Det känns som att jag röker på ett fel sätt lol. Någon som röker och har en förklaring till detta? 


   
Citera
Ämnesstartare

du drar upp röken i näsan?


   
SvaraCitera

Du håller på att få ögoncancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja snusa ist bror så slipper du lungcancer


   
SvaraCitera

Sluta rök du är inte cool . 


   
SvaraCitera

Du får in röken i ögonen, händer om man är ovan rökare eller står mot blåsten. Rekommenderar snusning eller avbryta nikotinsubstanser helt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Du får in röken i ögonen, händer om man är ovan rökare eller står mot blåsten. Rekommenderar snusning eller avbryta nikotinsubstanser helt. 

förstår inte hur det nuddar ögonen då jag försökt undvika cigaretten i närheten av ögonen. Får alla som röker ont i ögonen då liksom? förstår inte hur det är omöjligt att undvika detta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Sluta rök du är inte cool . 

röker inte får att var cool utan för att det var underhållande. ett tag ialafal.


   
SvaraCitera

vincebruh:

förstår inte hur det nuddar ögonen då jag försökt undvika cigaretten i närheten av ögonen. Får alla som röker ont i ögonen då liksom? förstår inte hur det är omöjligt att undvika detta. 

Alltså om du står och röker mot blåsten så får du röken i ögonen. Alla som får rök i ögonen får sveda i ögonen, det är inget konstigt och har inget med allergi att göra, precis som att man grinar när man skär lök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Alltså om du står och röker mot blåsten så får du röken i ögonen. Alla som får rök i ögonen får sveda i ögonen, det är inget konstigt och har inget med allergi att göra, precis som att man grinar när man skär lök.

jo det vet jag men det är inte så att jag röker i motvind. det händer att jag får en kort sveda i ögonen när det inte blåser alls såfort jag tar ett bloss.


   
SvaraCitera
Lillen

SLUTA RÖKA DÅ! Det är inte coolt och inte bra för dig! 


   
SvaraCitera
Lillen

lurifax69:
Sluta rök du är inte cool . 

Tumme upp


   
SvaraCitera

vincebruh:

röker inte får att var cool utan för att det var underhållande. ett tag ialafal.

Säg det när du är 20 och inte kan sluta röka och kommer dö 20 år tidigare, eventuellt Cancer om du har tur, slipper du smärtan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Säg det när du är 20 och inte kan sluta röka och kommer dö 20 år tidigare, eventuellt Cancer om du har tur, slipper du smärtan.

har inte blivit beroende än iallafall. testade bara ett tag men efter all kommentarer om att sluta så har det faktiskt blivit mindre 😛


   
SvaraCitera
spket

"rökare är också människor, bara inte lika länge"


   
SvaraCitera