Aviseringar
Rensa alla

Ont i pungen


Ämnesstartare

Hejsan.

Senaste tiden har jag fått lite ont i högra pung kulan. Det ser nästan lite sne ut om man kollar på den. En annan sak är att jag inte kommer. När jag väl känner att ja ska komma så slaknar den till. Vad är problemet? Sitter här och är jätte orolig...


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill även till lägga att jag haft ont i högra ljumsken, och det är högra pungkulan. Kan de va nått?


   
SvaraCitera

vad menar du med sne? alltså ena pungkulan hänger ju ner längre än den andra av förklarliga skäl, är det det du tänker på?

att du inte kmr osv lät ju inte så bra, du kanske har klämt sönder ena kulan på nå vänster, kanske borde kolla upp det för säkerhets...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså.. jag vet inte. Men läste nått om ljumske bråck.... Ont ont i ljumsken med.. Riktigt orolig:(!


   
SvaraCitera

hej12345hej:

Asså.. jag vet inte. Men läste nått om ljumske bråck.... Ont ont i ljumsken med.. Riktigt orolig:(!

Ajdå :/ aja jag kan inte råda dig till annat än att kolla upp det iaf[sad]


   
SvaraCitera

Att du inte kommer kan ju vara för att du är nervös eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaF:

Att du inte kommer kan ju vara för att du är nervös eller något.

Nej har inte haft problem med det på år.


   
SvaraCitera

Pungvred, dvs din pungkula kan har "snurrat" till sig lite, antagligen därför du slaknar nära orgasm. Tänk dig trädgårdslang som du vrider om, uppsök urolog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Pungvred, dvs din pungkula kan har "snurrat" till sig lite, antagligen därför du slaknar nära orgasm. Tänk dig trädgårdslang som du vrider om, uppsök urolog.

Okej, kändes bättre o få höra de. Men kan detta även ske om det är så att jag fått bråck?


   
SvaraCitera

hej12345hej:

Okej, kändes bättre o få höra de. Men kan detta även ske om det är så att jag fått bråck?

Det är klart att det kan, har du ont i magen också, finns det någon svullnad?


   
SvaraCitera

hej12345hej:

pung kulan

hej12345hej:

till lägga

hej12345hej:

jätte orolig

hej12345hej:

Vad är problemet?

Förutom svenskan, bra fråga. Låter som att du bör kolla upp det där!


   
SvaraCitera

hej12345hej:

Vad är problemet? Sitter här och är jätte orolig...

gå till läkaren, men jag skulle kunna tänka mig att du har en inflammation i den ena testikeln


   
SvaraCitera

Du har aids.


   
SvaraCitera

Hell_man:

pungkulan

Hell_man:

hänger

Hell_man:

hej12345hej:

Lemasives


   
SvaraCitera

Du kanske fått sån här testikeltorsion, då vrider sig testikeln och stryper nå. Vet en kille som fick det, han låg och vrålade på golvet av smärta, sen fick han opereras. [smile]


   
SvaraCitera