Aviseringar
Rensa alla

Ont i pungen efter att runkar!


Ämnesstartare

Hejsan!
oftast när jag runkar 2 ggr irad (gjorde det nyss) då brukar jag få en smärta i pungen som varar ett tag. Det är inte så farligt men det känns som att man har fått en lätt smäll på pungen. Är det här farligt? Och kan man träna bort det här? 


   
Citera
Ämnesstartare

Har också känt det, nog inget att oroa sig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps:
Har också känt det, nog inget att oroa sig för.

Men helvete vad jobbigt det är. Senare när man har sex med en tjej så vill man köra flera gånger på rad.. Tänk om man får smärta då? Kan man ta bort det här på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände: Men helvete vad jobbigt det är. Senare när man har sex med en tjej så vill man köra flera gånger på rad.. Tänk om man får smärta då? Kan man ta bort det här på något sätt?

Ingen aning. Måste gå på något sätt. För mig brukar svidandet eller smärtan försvinna på en kvart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarps:

Ingen aning. Måste gå på något sätt. För mig brukar svidandet eller smärtan försvinna på en kvart.

Samma, nu gör det inte ens ont längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände: Samma, nu gör det inte ens ont längre

Bra. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är normalt. har också haft så massa gånger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade: 

fhfghfghfghfgh.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
hittade: 

fhfghfghfghfgh.jpg

Men kan man inte ta bort smärtan? Alltså typ träna bort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände:

Men kan man inte ta bort smärtan? Alltså typ träna bort det

Läste du under förebyggande lösning? Blodkärlen vidgas ju bl.a i samband med träning, så ja. Det står att det ökade blodflödet kan lindra det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Läste du under förebyggande lösning? Blodkärlen vidgas ju bl.a i samband med träning, så ja. Det står att det ökade blodflödet kan lindra det. 

Ok men om man gör sådär, kommer pungen bli van efter ett tag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände:

Ok men om man gör sådär, kommer pungen bli van efter ett tag?

Vad i helvete, ser jag ut som en jävla läkare eller? 

Van vid vad? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad i helvete, ser jag ut som en jävla läkare eller? 

Van vid vad? 

Oj? Ta det lugnt.. Jag menar om man låter blodet åker dit o så, kommer pungen bli van och att man kan runka flera gånger irad utan att få ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände: Jag menar om man låter blodet åker dit o så, kommer pungen bli van och att man kan runka flera gånger irad utan att få ont?

Hur ska jag kunna veta? Du får väl testa dig fram. Det står att det "kan lindra". Inte att det är en glasklar lösning. 


   
SvaraCitera