Aviseringar
Rensa alla

Ont i pungen/midjan när jag sprutar


Ämnesstartare

Hej,

Jag får typ en obehaglig känsla efter jag har kommit i ca 30 sekunder.. Ganska obehaglig faktiskt..

Vad kan det vara? Är i typ midjan/pungen.. Vet inte ritkigt :p


   
Citera

WhiTe_HawK:

Jag får typ en obehaglig känsla efter jag har kommit i ca 30 sekunder.. Ganska obehaglig faktiskt..

Om jag har fattat det rätt så är det alltså obehagligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte när jag kommer.. Men efteråt typ.

Ursäktar, men är påtänd. Skriver om allt igen.. Är pratgla.


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Ursäktar, men är påtänd

Inbillning du har inte alls ont, du bara tror det pga. att du e påtänd, jävla moderat/blåneger[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag får ju det i vanliga fall också...


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Men jag får ju det i vanliga fall också...

Netherlick:

Inbillning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.. Det är inte en inbillning.. Jag vet väl om jag får ont eller inte.. Idiot


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Jag vet väl om jag får ont eller inte.. Idiot

WhiTe_HawK:

Nej

Btw va fan tror du egentligen? Det finns väl tusentals anledningar till varför. Sen är det inte jag som är påtänd[no-no] Så jävla onödigt, påtända människor försöker rymma ifrån sina problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gah..

Du är ju patetiskt.. Jag försöker inte rymma från något.. Vill bara ha kul och bli pratglad osv! 🙂


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Du är ju patetiskt.. Jag försöker inte rymma från något.. Vill bara ha kul och bli pratglad osv! 🙂

höhöhö, varför är man påtänd om man vill prata med folk. Omöjligt att skapa en normal konversation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är det inte.. Har du ens varit påtänd?


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Nej, det är det inte.. Har du ens varit påtänd?

Nope, men jag har vänner som brukar vara det[tired] och det ända jag hör ifrån deras munnar är sex,mat, elr en massa bölande snackandes om deras problem. Begone heretic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mat.. ? Nåja.. Jag kan föra normala konversationer iallafall.. Visst, ibland blir samtalsämnet lite weird.. :p


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

samtalsämnet lite weird.. :p

[wink] ahem lite, min kompis sa att han fick in knytnäven i munnen, men det fick han inte han märkte det efter att ha försökt 1 och en halv timma xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va... ?


   
SvaraCitera