Aviseringar
Rensa alla

Ont när killen gnuggar


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har sex rätt så ofta, men han brukar alltid börja med att gnugga på 'g punkten' tror jag att det heter, precis ovanför hålet så att säga..... och det gör jätteont när han tar där, och jag förstår inte varför, har pratat med mina närmaste vänner om det men dom förstår inte heller och ingen har samma problem. Jag börjar stöna jättemycket men inte för att det är skönt utan för att det gör ont och han tror att jag kommer, det är lagom pinsamt att han tror det.


   
Citera
Ämnesetiketter

Men säg att det gör ont då? Så att han kan testa något som inte gör ont, alternativt gnugga lösare.


   
SvaraCitera
penja

det du beskriver är klitoris, den så kallade "g-punkten" sitter och man kör in fingrarna i slidan och känner på väggen mot framsidan, känns mjukare där än längs de andra väggarna. 

hur som helst, han kanske är för hårdhänt. eller så har ni sex för ofta så du blir öm. eller så är du inte alls kåt när han börjar. kyss varandra, kramas, ha närhet, innan han börjar fingra på dig. 

och en sista grej! kommunicera! säg till honom om han gör för hårt, berätta hur du vill ha det! och SÄG TILL ATT DET GÖR ONT OM DET GÖR DET! 


   
SvaraCitera

Antingen är du ett troll eller så är du för ung för att veta vad klitoris är. Om det senare stämmer in på dig borde du absolut inte ha sex. Oh god what has the world turned into Tardig


   
SvaraCitera

det är obehagligt när mannen tar för hårt

det gör han nästan alltid fast jag säger ifrån

eller så säger jag inte ifrån och tänker att han är cp

en gång fick jag sår för att en gnuggade för hårt


   
SvaraCitera

Gör det ont när du onanerar?

Vissa killar fattar inte att kvinnors klitoris är många gånger känsligare än deras eget kön och gnuggar på rejält. Då får man säga "aj" eller nått så att de förstår.


   
SvaraCitera

Men säg åt honom att ge fan i det då, svårare är det inte.


   
SvaraCitera

hahaha förlåt men du är för söt... Det är klitorisen du syftar på, inte g-punkten, och jag har haft liknande bekymmer: Får också ont om man trycker för hårt mot det stället.
Det är inget konstigt med det... typ som att vissa är kittliga under armarna medan andra inte är det.


   
SvaraCitera

Prata med honom om det, ligg och mys tillsammans i sängen eller i soffan och säg att du har en tanke eller en fundering och så berättar du ditt problem hur du ser på saken och sedan hör du hans reflektion. Det viktigate i ett förhållande är att prata med varandra, gör man inte det kan problem gnuggas och aldrig lösas så prata med honom vore det bästa. Vem vet, kanske kan du ge tips på vad han SKULLE kunna göra istället som gör dig lycklig eller han har andra önskemål som kan förbättra ert förhållande 🙂


   
SvaraCitera