Aviseringar
Rensa alla

ont vid samlag + kan inte nå klimax


Cobrak
Ämnesstartare

ska jag vara um trash och skapa en tråd om sex? yes. vill jag det egentligen? nej. gör jag det ändå? yes

saken tillhör att jag tappade oskulden för ca 2-3 veckor sedan, och även om det var en väldigt fin upplevelse så upplever jag bekymmer kopplade till sex. till exempel är jag extremt trång vilket bl.a har inneburit svårigheter med onani genom åren samt att det gör ont i början varje gång jag har sex. även om jag blir våt direkt så måste jag ha foreplay länge.

en annan grej är att jag aldrig kan komma. hur skönt det än är och hur många gånger jag än känner att jag är nära så når jag aldrig klimax. överlag har jag inga problem med sex. när jag väl är igång så är det skönt och jag tycker om i princip alla ställningar och att utforska nya grejer osv.

finns det någon här som har liknande upplevelser? (hade egentligen kunnat fråga mina vänner men har inte berättat att jag har tappat oskulden såatteh)


   
Citera

givetvis, det är vanligt


   
SvaraCitera

123fendas:
givetvis, det är vanligt

eh va


   
SvaraCitera
Haien

Enligt personliga källor så gjorde det (oavsett våthet) lite ont de första gångerna, sen vart det bättre. Att vara helt våt hjälper men det verkar du ha koll på. Skadar ju iofs inte att testa om glidmedel gör det bättre.

Att inte komma har jag ingen lösning på, det kan bli bättre efter ett tag när du är mer bekväm med det men många kvinnor lyckas aldrig genom penetration. Möjligt borde det dock vara.


   
SvaraCitera

Alla fungerar olikaSkål


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

antar att man inte behöver känna sig som en utomjording från outer space då Party


   
SvaraCitera

Eftersom det var första gången så är du väll inte ut töjd än. Hittar inget bättre ord haha men efter några gånger aå borde det inte göra ont längre. Och det där med orgasm har jag inget svar på men det kommer kanske när du är mer van och avslappnad. 


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

Audi :
Eftersom det var första gången så är du väll inte ut töjd än. Hittar inget bättre ord haha men efter några gånger aå borde det inte göra ont längre. Och det där med orgasm har jag inget svar på men det kommer kanske när du är mer van och avslappnad. 

fast det är så varje gång vi har sex


   
SvaraCitera

Cobrak:

fast det är så varje gång vi har sex

Hmm ok kanske bäst att kolla upp det då?


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

anyways, verkar vara vanligt för många kvinnor. sad life typ


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

Audi :

Hmm ok kanske bäst att kolla upp det då?

fortsätter det göra ont så får jag väl göra det :s


   
SvaraCitera
Corona

Men är det för att ni kör med kondom? Blir lätt friktion? Du vill inte köra utan?

Alltså den här tjejen är helt otroligt het. Hon la upp foto i någon tråd för självporträtt nyligen. Den grabben som får XXXXa henna måste vara riktigt otroligt glad? Är han inte det?


   
SvaraCitera

Corona: Alltså den här tjejen är helt otroligt het. Hon la upp foto i någon tråd för självporträtt nyligen. Den grabben som får XXXXa henna måste vara riktigt otroligt glad? Är han inte det?

Lol. ArgGråter Var?


   
SvaraCitera
Corona

   
SvaraCitera

Corona:

https://ungdomar.se/forum/thread/hur-ser-ni-ut-tva?page=7029

Ah, jag har sett en del av den på discord. Tack

jaja, som du ser är jag en arg incel. Förvirrad


   
SvaraCitera