Aviseringar
Rensa alla

Oönskade meddelande på MSN.


Ämnesstartare

Jag snackade med en kille långt innan jag skaffade en pojkvän. Jag sa att jag ville ha sex med den där killen just innan jag träffade min kille. Vi blev dock tillsammans över internet, men inget jag ångrar.. efter en tid när jag träffat min kille och vi har nu varit med varandra i flera veckor.. när han åker hem, sitter jag själv hemma, loggar in på msn efter evigheter och då börjar den där tidigare killen att snacka med mig som jag tänkte ha sex med före killen. Jag sa ifrån och sa att jag har en kille och skulle sist av allt i hela livet bli otrogen. Han sket fullständigt i vad jag sa, han påstod att jag lovade, men det gjorde jag inte, sånt gör jag aldrig. Ändå påtvingar han mig att visa mig i cam och skicka bilder. Och ställer även känsliga frågor som "Hur var sexet med han?" mm. Sen är han dum nog och tror att jag tänker ta bilder och filma när vi har sex!! Jag blir irriterad och skitförbannad på denna människa! Det är ju sexuella trakasserier! Ska jag göra en anmälan??


   
Citera

eller så kan du bara blockera honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill att han ska bort totalt! Inte bara blockera, jag vill anmäla detta! Han stör mig något enormt och en blockering skulle inte duga....


   
SvaraCitera

kanske funkar med en anmälan men tvivlar på att det skulle leda någon vart. säg bara att du redan funderar på att anmäla honom, blockera och säg att om han kontaktar dig på annat sätt kommer du anmäla på en gång. [no-no]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

säg bara att du redan funderar på att anmäla honom, blockera och säg att om han kontaktar dig på annat sätt kommer du anmäla på en gång.

detta.


   
SvaraCitera

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska försöka


   
SvaraCitera

har han massa bilder på dig som han hotar med att lägga ut [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr har han bilder på mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bönder asså....


   
SvaraCitera

Blockera honom, radera honom från dim msn och POFF! Han kommer inte kunna skriva ett skit till dig då.


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Tyvärr har han bilder på mig...

och du på han?

blockera bara. han hittar snart ett nytt offer [rolleyes]


   
SvaraCitera

Blockera honom, om du inte gör det så vill du ju uppenbarligen inte ha ett slut.


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Ändå påtvingar han mig att visa mig i cam och skicka bilder.

Tvinga? Jävla bullshit, du valde det själv. Det går inte att tvinga någon att göra något över internet. Blocka och radera, så enkelt är det. Ödsla inte polisens tid med sådana här bagateller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schmetterling:

Tvinga? Jävla bullshit, du valde det själv. Det går inte att tvinga någon att göra något över internet. Blocka och radera, så enkelt är det. Ödsla inte polisens tid med sådana här bagateller.

Nu handlar det om bilder och filmer på när jag och mitt ex har sex och det är bara sjukt.


   
SvaraCitera