Aviseringar
Rensa alla

oooooooooooooooooooooooooo


Ämnesstartare

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


   
Citera
Ämnesetiketter

Tills dess att substansen faktiskt blir narkotikaklassad lär du inte blir dömd för någonting. Däremot skulle jag verkligen avråda dig för att beställa nätdroger, vilket det låter som om du pratar om. Utöver alla "vanliga" men fortfarande ack så allvarliga risker och bieffekter med droger, så är nätdroger potentiellt ännu farligare då det ofta kan vara väldigt skumma substanser med okända konsekvenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, inte för tillfället.
men låt bli sådana osäkra saker, håll dig till beprövade ofarliga psykoaktiva substanser istället 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstå varför du vill ta droger.
Du är en person som söker andlighet, men du är inte villig att stå till svars inför en moralisk lag.
Jesus sa: 
"Bedjen, och eder skall varda givet; söken, och I skolen finna; klappen, och för eder skall varda upplåtet.
8 Ty var och en som beder, han får; och den som söker, han finner; och för den som klappar skall varda upplåtet."
Tror du inte att Gud har mer andlighet att erbjuda än droger?
Jag brukade vara en drogmissbrukare precis som du.
Men Guds kraft var starkare än alla de droger, och när han kom in i mitt liv så utrotades alla behov jag hade av droger för att jag upptäckte den stabila källan av andlig visdom nämligen Gud via Jesus Kristus.
Om han nu skapat universum och bryr sig om oss...
Tror du då inte att han vill fylla dig med andliga upplevelser i överflöd?
Jo han vill det, han vill göra dig berusad i helig ande att du knappt kan stå på fötterna.
Han vill visa sin helighet att du ropar "Nej kom inte närmare jag är inte värdig att se en sådan vacker mästare, håll dig på avstånd"
Gud vill berusa dig som inget annat, kom till honom istället och hela ditt liv ska bli välsignat och alla dina nära kommer att vilja se dig berusad under Guds ande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag fråga TS... har du något emot Cannabis? Då syftar jag på vanlig naturlig biologisk odlad Cannabis och inte på någon kemisk spice-skit.  Tumme ned  Arg

Tänk på att Cannabis är en av de äldsta "växtdrogerna" som finns på jorden. Uppgifter säger att den röktes redan för 5000 år sedan enl Wikipedia.

Så mitt tips är - SKIT I Research Chemicals!!!

Är den inte vacker så säg? Rena skönheten.  Hjärta

Bilden kommer från Wiki...

Cannabis_Plant.jpg


   
SvaraCitera