Aviseringar
Rensa alla

opererad


Ämnesstartare

weey..

mår rätt bra nu!!!! om jag ligger med öppen käft still så känns allt bra.. t.om. käkat nyponsoppa OCH glass nu på kvällen utan att vilja dö av ondhet när jag sväljer [bigsmile]

operationen gick bra men fick lite halvt panik pga illamående efter narkosen.. fick typ blod i magen så har drabbats av illamåendeattacker till och från under dagen men nu verkar det gått över också.. fick morfin och oj oj oj oj vilken fin liten twist XDDD plötsligt kändes det lite småmysigt att vara nyopererad haha

hoppas allt e bra me er ummisar..


   
Citera
Ämnesstartare

vad bra att allt gick bra!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skönt att det gick bra

Massa hiertan till dig min sköna mö:

[love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur länge ska du stanna på sjukan? eller är du hemma redan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas det inte gör allt för ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härligt att de gick bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du tagit bort halsmandlarna?


   
SvaraCitera

hur var narkosen?


   
SvaraCitera

allt är fiiiiiint[love][love][love]

bra att d är bra emd dig loungie!!


   
SvaraCitera

Complicated:

har du tagit bort halsmandlarna?

hela halsen e börta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 😀 😀

Är du fortfarande på sjukhus? Eller fick du komma hem idag? Har du tittat i halsen ännu, hur ser det ut? Ta kort vetja!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur är det att bli nedsövd? var du rädd innan? Var du förvirrad när du vaknade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu kom jag in igen mitt konto blev spärrat pga tre felaktiga inloggningar morrrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad bra att allt gick bra!!!

ja[love] är inte så hemskt nu.. rätt lindrat i halsen.. skönt också att inte ha feber eller så som man brukar ha i samband med halssmärtor

krasch:

Massa hiertan till dig min sköna mö:

tack finis[love] måste varit din låt igår som gjorde att d gick så bra

enhimmelskdrog:

hur länge ska du stanna på sjukan? eller är du hemma redan?

skrivs ut i morgon så kommer mami och hämtar mig..

nasir:

Hoppas det inte gör allt för ont.

tack[love] brukar börja göra lite mer ont när sårskorpan börjar bildas

OF 5:

härligt att de gick bra [y]

jaaa[love]

Complicated:

har du tagit bort halsmandlarna?

ja!

Macktorsken:

hur var narkosen?

narkosen var fick ngt medel som jag skulle säga till när det började snurra och det sista jag minns är att jag sa till och de runt ba "jaa" och sedan hörde jag HEJ *MITT NAMN* som måste varit ifrån operationssalen och nästa sek befann jag mig i uppvaknadesalen där jag fick lite halvt panik pga illamående.. fick inget vatten heller som jag tjatade om, var rätt borta och så.. fick ingen fin sömn förens jag fick morfin och då skulle jag vakna rätt snart ändå[crazy] var hemskt att ha syrgasmasken åp sig i samband med illameåndet..

Blivande_japan:

allt är fiiiiiint[love][love][love]

va bra[love]

Blivande_japan:

bra att d är bra emd dig loungie!!

ja är väll så bra det kan vara med omständigheterna liksom[smile] men knr mig rätt pigg

framtidstron lever:

Är du fortfarande på sjukhus? Eller fick du komma hem idag? Har du tittat i halsen ännu, hur ser det ut? Ta kort vetja!!!!!!!!

ja jag är fortfarande här, ligger i min sjukhussäng och ska plinga efter glass och kolla på eurovision[crazy] har inte kunnat öppna munenn så mycket och har ingen ordentlig lampa men ser rätt tomt ut o svart!!! kan ta kort när jag kommit hem och så

framtidstron lever:

hur är det att bli nedsövd? var du rädd innan? Var du förvirrad när du vaknade?

jag var lite rädd pga helt främmande situation men inte så att jag bangade. det är förvirrande att bli nedsövd mest, man hänger liksom inte riktigt med [crazy] och mycket obehag efter i samband med illamåendet och fick inget vatten pga spyrisken och fick lov att ha syrgasmask och det var mycket ljud omkring och så.. jag kommer ihåg att jag sa "vart är jag?" och "när ska jag härifrån?" och hon sa att jag precis kommit dit.. ville bara försvinna pga illamåendet


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nästa sek befann jag mig i uppvaknadesalen

Var det häftigt? Jag tyckte det var superhäftigt (men var dock mycket yngre då)

Lounge fact:

var hemskt att ha syrgasmasken åp sig i samband med illameåndet..

ekligt o kräkas i den [crazy]


   
SvaraCitera