Aviseringar
Rensa alla

Opinionsmätning - Politik


Ämnesstartare

Jag är intresserad av hur riksdagen skulle se ut om alla här röstade fram den, jag är medveten om att det antagligen inte kommer bli tillräckligt många för att få en stabil mätning men vi kan testa.


   
Citera

Spännande, många zoomers är väl mer konservativa än millenials?


   
SvaraCitera

Direktdemokraterna


   
SvaraCitera

Mitt namn talar för sig självRullar ögonen


   
SvaraCitera

Inget av dom


   
SvaraCitera

SDniklas:
Mitt namn talar för sig självRullar ögonen

Du är min idol niklas


   
SvaraCitera

råka rösta vänster då mina vänner bestämde sig att trolla


   
SvaraCitera

menade Sd


   
SvaraCitera

Jag gillar det inte men tyvärr blir det SD, jag gillar dem inte men jag litar inte på M eller KD och det är migrationsfrågan som tynger rätt mycket. Jag vill nog inte behöva rösta på dem 2026, då skulle jag nog vilja ha startat eget parti. Att komma in i riksdagen får någo vänta till 2030 eller nått. SD är inget parti som vill rösta på i flera val men tyvärr finns inte många vettiga alternativ, åtminstone just nu.
Fast det finns visserligen andra partier utanför riksdagen, man kan ju rösta på MED eller nått. Jag får undersöka vad för alternativ det finns och var jag till slut hamnar. Så jäkla tråkigt att det är som det är, jag gillar det verkligen inte.


   
SvaraCitera

Feministisk initiativ


   
SvaraCitera

SD så klart med den osäkerhet som råder på gator och torg idag.  Gråter


   
SvaraCitera
quex
 quex

Internetomröstningar som dessa är poänglösa eftersom SD alltid får en majoritet av rösterna.


   
SvaraCitera

quex:
Internetomröstningar som dessa är poänglösa eftersom SD alltid får en majoritet av rösterna.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Moderat Såklart!


   
SvaraCitera

Hausemaster: Vänsterpartiet

Förutsatt att det vore val idag.

Hjärta


   
SvaraCitera