Aviseringar
Rensa alla

Opopulär och något mobbad...


tazzegeek:

nehh, orkar inte ^^ ( är för lat ;P )men ahh normalt och normalt ... sa ju att det va mer normalt xDdet är ju ganska drygt att ge dom en anlednign att mobba en ( klädstilen )bättre att kläa sig typ som alla andra så att dom inte kan kommentera om skiten man har på sig ( jag drygar mig men ingen orkar bry sig nu på gymnasiet ändå ju ^^ )

Vad du löjlar dig ^^
Det är ju fel att säga att någon provocerar fram mobbing genom hur man klär sig xD

Lite som att säga att man låter sig utnyttjas eller får skylla sig sjäöv att man blir våldtagen xD


   
SvaraCitera
Bakric

tazzegeek:

typ jag gick runt i mjukis byxor hela tiden i 6-9an

Asså vafan har folk emot mjukbrallor?????

tazzegeek:

Mmm, vist man kan ju ta ett par röda eller gröna kinos(eller hur fan det stavas ;P ) om man känner för att sticka ut lite i mängden

Tror nog harembyxor är bättre om man vill sticka ut.


   
SvaraCitera

Bakric:

Asså vafan har folk emot mjukbrallor?????

jag älskar mjukis byxor, går typ runt 24/7 hemma i dom

fast ahh jeans är ju mer normalt om man är i skolan eller ?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Bakric

tazzegeek:

jag älskar mjukis byxor, går typ runt 24/7 hemma i dom fast ahh jeans är ju mer normalt om man är i skolan eller ?

Nej[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Bakric:

Nej

tror du inte att jag gillar mjukis byxor? [cry]

eller tycker du att det ser normalt och seriöst ut att gå runt i mjukis i stället för jeans ? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Bakric

tazzegeek:

tror du inte att jag gillar mjukis byxor? eller tycker du att det ser normalt och seriöst ut att gå runt i mjukis i stället för jeans ?

Tycker att det borde vara lika accepterat som jeans (vilket jag uppfattar som i princip det enda riktigt accepterade benplagget bland folk).


   
SvaraCitera

Bakric:

Tycker att det borde vara lika accepterat som jeans (vilket jag uppfattar som i princip det enda riktigt accepterade benplagget bland folk).

hade varit gött med det, men det är typ som det där med att tjejer ska va smalla och killar ska va biff

skiter sj i den där biff grejen, men ahh

fan gött att gå i mjukis fast vad gör man inte för att undvika att få lite extra upmärksam het om man nu inte vill det [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bakric:

Asså vafan har folk emot mjukbrallor?????

Det är sjukt fult och ofräscht


   
SvaraCitera

RyalNotch:

Det är sjukt fult och ofräscht

nja, beror på vilket par mjukis byxor man har på sig

finns ju dom sm är fula och dom som ser stek ut

[rolleyes]

antar att det är från person till person så jag tycker inte man kan äga att dom varken är fula eller snygga

tycker att vissa jeans kan se ut som fan med så stfu att mjukis är så himmla fult [wink]


   
SvaraCitera
Bakric

RyalNotch:

Det är sjukt fult och ofräscht

Lika ofräsch som vilket annat plagg som helst?


   
SvaraCitera

Sosselina:

Och hur ska jag få mer kompisar och bli mer populär! Glad för tips!

vem fan vill ha kompisar?! och popularitet gör en bara arrogant!!![mad]


   
SvaraCitera

tazzegeek:

nja, beror på vilket par mjukis byxor man har på sig

finns ju dom sm är fula och dom som ser stek ut

nej de är alla fula.

Bakric:

Lika ofräsch som vilket annat plagg som helst?

nej de är ämnade för att ha hemma eller för utomhusträning, låt det vara så.


   
SvaraCitera

RyalNotch:

nej de är alla fula

är antagligen du som är ful i dom isf [rolleyes]

mjukis byxor ä ju lika snygga som jeans eller....

liksom byxor för fan xD, jag kan ju äta mat som är ihopp rörd på en talrik inte fan klagar jag på att det inte ser ut som en prinsess tårta eller ?

kläder som kläder, det finns snygga mjukis byxor med [bigsmile]


   
SvaraCitera

Det kanske är för att du är sosse? Ta ställning för bövelen.


   
SvaraCitera

tazzegeek:

mjukis byxor ä ju lika snygga som jeans eller....

tazzegeek:

jag kan ju äta mat som är ihopp rörd på en talrik inte fan klagar jag på att det inte ser ut som en prinsess tårta eller ?

Du saknar känsla för stil.

tazzegeek:

kläder som kläder, det finns snygga mjukis byxor med

Ja då kan du ha på dig rövlösa chaps, men behåll dem hemma för dina medmänniskors skull, precis som dina sweatpants förutom om du tränar. vilket är vad de är ämnade för.


   
SvaraCitera