Aviseringar
Rensa alla

Orättvist behandlad


Blueprint:

Och som om ni aldrig har fuskat i en stressad situation?[wink]

Irrelevante:

Jag kan med gott samvete säga att jag aldrig fuskat eller plagierat någons arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

Känner att jag har blivit jävligt orättvist behandlad i skolan.

Sätt dig ner med läraren och be denne gå igenom punkt för punkt vilka av skolverkets betygskriterier och mål din rapport uppfyller och inte uppfyller och utifrån detta be läraren motivera och förklara sitt val av betyg.

Håller du fortfarande inte med läraren så be att få en bedömning från en annan lärare.

Däremot med tanke på att du fuskat anser jag att du ska vara jäkligt glad att du överhuvudtaget fått ett betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

MVH förbannad gymnasiekille

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blueprint:

Och som om ni aldrig har fuskat i en stressad situation?[wink]

Var det ett erkännande?


   
SvaraCitera
Hando

Så går det när man fuskar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte direkt kopierat min kompis arbete eller min flickväns arbete, Jag vände mig till dem pga dem redan gjort de arbeten och därför visste mer om dem vad man skulle kunna göra arbetena bättre.

Jag satte mig ner med båda och i princip gjorde ett arbete i deras stil men fick skiva med mina egna formuleringar och fyllde i det som dem inte hade med t.e.x demografipyramid.

Min slutsats är att jag inte fuskat, jag har gjort ett arbete från deras koncept som är väldigt snarlikt. Lika dant som du kan hämta info från wikipedia och göra om det till ditt eget arbete. är det fusk då?

jag är 100% säker på att läraren inte vet att jag arbetat med någon av de som hjälpte mig pga det går cirka 2000 elever på min skola vilket resulterar han inte lär komma ihåg alla liknande arbeten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

pelar roll de är gymnasiet liksom den kunskap du kommer använda är ju värdelös om du fuskar när du väl skall arbeta i praktiken.
Dessutom din avatar gör mig väldigt arg och upprörd jag kan inte säga varför den gör det bara. Om din lärare har sett den så förstår jag varför du får låga betyg.

Min avatar har väll inget med detta att göra? det e en bild men men...

för din boxningshandske är ju så tuff gaaahd![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förmodligen var den inte så bra som du trodde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

Min avatar har väll inget med detta att göra? det e en bild men men...

för din boxningshandske är ju så tuff gaaahd!

Jag säger bara jag hade givit dig IG om jag såg dig använda den eller dit ansikte såg ut så.


   
SvaraCitera

Lärarna kan ju checka upp om man tagit för mycket från exempel internet. Inte alls svårt, och det kan ju vara anledningen.

Man ska inte fuska! karma karma dude


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MUMSFILIBAB:

Lärarna kan ju checka upp om man tagit för mycket från exempel internet. Inte alls svårt, och det kan ju vara anledningen.

Man ska inte fuska! karma karma dude

Har nt använt iternet har bara använt boken som informationskälla vilket man får. Inga ctrl c, ctrl v här inte
Tror varken nt på karma...

cannabis:

Jag säger bara jag hade givit dig IG om jag såg dig använda den eller dit ansikte såg ut så.

du verkar vara en mogen och kul kille du [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blueprint:

du verkar vara en mogen och kul kille du

Sorry säger bara att jag tycker den är så äcklig att jag inte kan ta dig seriöst [blush] den rosa färgen och de fula pattarna ingen midja osv.

Ont du förstår nog själv vad dem flesta har sagt i tråden ändå va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera