Aviseringar
Rensa alla

orättvist behandlad


Ämnesstartare

jag var på krogen fyra helger i rad. fick inget hemdrag nån av gångerna, brände bara massa pengar, gick ner i vikt och mådde psykiskt dåligt i flera dar, första helgen var okej för då fick jag massa nya facebookvänner så jag kan se populär ut (var ärliga mot er själva, ni addar bara randoms som ni känt i två minuter för att se populära ut)

så bestämde jag mig för att inte dra på krogen denna helg, skulle stanna hemma och spela max payne 3 som jag väntat på i tio år...laddar ner från steam över natten, eftersom steam uppenbarligen är en fitta pausades hela skiten när jag sov så var tvungen att vänta i de fyra timmar som återstod...

så jag väntar, sen ska jag starta skiten och den hinner inte mer än till där man trycker enter för att starta SÅ FRYSER HELA SKITEN FAST!!!!

jag mår nu riktigt dåligt av detta, har varit ute och traskat i skogen i hopp om att må bättre, funkar inte, är sjuk så kan inte gtl:a men det spelar ingen roll, för jag skulle bara game:a vare tänkt! det sista spelet jag nånsin skulle spela innan jag skaffar ett liv så funkar inte skiten! har ju mailat supporten och allt men går åt helvete ändå

övervägde att ta livet av mig också, jag har ju verkligen INGENTING

är jag en dålig människa eller vad är grejen? känns ju som dålig karma allting och jag är en god man, har aldrig mördat eller våldtagit någon

jag har blivit offer för en konspiration


   
Citera
Ämnesstartare

herregud kan inte nån ligga me honom så vi slipper all gnäll???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men herregud, ta en cigarett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar fan nästan på att offra min oskuld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle du göra det för oss??[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att vi båda ba herregud [badgrin]

aa fan allt för er um [love] skulle offra mitt liv för er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde kanske nämna att ingen svarar på mitt "vad händer ikväll" sms....det är som att jag är osynlig, likadant här, kan ju inte ens bli känd på den här b-sajten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol sök efter problemet på google.. finns säkert folk som råkat ut för samma problem [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

Lol sök efter problemet på google.. finns säkert folk som råkat ut för samma problem [smile]

gjorde det, funkade inte


   
SvaraCitera

Du verkar ju vara en sånhär som strävar efter att vara ''populär''. Du verkar vara helt inne på att synas och höras.

Tro mig, håller man på sådär utan resultat så blir man deprimerad. Om jag ställer in min hjärna på att vara ''cool, populär och häftig'' och det slutar med att jag inte får så mycket uppmärksamhet så blir jag besviken och deprimerad.

Koppla av istället, och tänk inte så mycket på att du måste vara populär och släpa hem någon. Lixom shit, du går över gränsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiieee11:

. Lixom shit, du går över gränsen.

[love][love][love][love][love]
du borde bli psykolog gubb1 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i love this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiieee11:

Koppla av istället, och tänk inte så mycket på att du måste vara populär och släpa hem någon. Lixom shit, du går över gränsen.

det var just såna som dig som vi borde begränsa forumet för...det handlar inte om att jag strävar efter nåt jag redan är. jag ÄR bäst i världen på det jag gör men jag kan inte använda det, att jag har alla ALLA emot mig tyder bara på det

för när man är på topp, då finns det bara plats för en där


   
SvaraCitera

the savior:

det handlar inte om att jag strävar efter nåt jag redan är. jag ÄR bäst i världen på det jag gör

Grabben. Du är för självbelåten.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Suck it up, bitch [y]


   
SvaraCitera