Aviseringar
Rensa alla

Oral sex = cancer.


MBAR:

yaay

Det finns vaccin mot virus. Virus kan orsaka cancer. Det finns vaccin mot cancerframkallande virus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

javla äckel?!

[sad]


   
SvaraCitera

csnärförhögtsänkdet:

Det finns vaccin mot virus. Virus kan orsaka cancer. Det finns vaccin mot cancerframkallande virus.

Cancer är inget virus utan ett tillstånd när en cell växer i okontrollerbar hastighet. Virus går att döda med vaccin då det tar kål på själva viruset. Cancer däremot går inte att bota med vaccin då en cell inte är ett virus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Särskrivningar = Cancer.


   
SvaraCitera

MBAR:

Cancer är inget virus utan ett tillstånd när en cell växer i okontrollerbar hastighet. Virus går att döda med vaccin då det tar kål på själva viruset. Cancer däremot går inte att bota med vaccin då en cell inte är ett virus.

klart cancer inte är nåt virus[shake] Virus kan ORSAKA cancer, fattar du? Jag skrev det innan du vet... Om man tar vaccin för att förebygga mot viruset så får man inte cancern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MBAR:

Cancer är inget virus utan ett tillstånd när en cell växer i okontrollerbar hastighet. Virus går att döda med vaccin då det tar kål på själva viruset. Cancer däremot går inte att bota med vaccin då en cell inte är ett virus.

Livmoderhalscancer? [rolleyes]

\"Det är några typer av ett mycket vanligt virus (humant papillomvirus, HPV) som orsakar livmoderhalscancer.\"

Det finns vaccin mot virus.

Det finns vaccin mot livmoderhalscancer, så varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag ska S alot of D men jag vill fan heller få hals cancer...


   
SvaraCitera

csnärförhögtsänkdet:

klart cancer inte är nåt virus Virus kan ORSAKA cancer, fattar du? Jag skrev det innan du vet... Om man tar vaccin för att förebygga mot viruset så får man inte cancern.

jävligt dumt då man inte vet om vilka följder själva vaccinet kan ge.

Ensamvargen:

Det finns vaccin mot virus.

Virus är fortfarande inte samma sak som cancer. Sen är papillomvirus starkt associerat till livmoderhalscancer, men det är inget som är skrivet i sten. Med detta sagt så kan man bara förhindra eventuellt livmoderhalscancer, men det är inte samma sak som halscancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I WANT THAT VACCIN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MBAR:

trolling at maximum speed.

Är seriös pga kan vaccineras mot virus som orsakar canser.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Är seriös pga kan vaccineras mot virus som orsakar canser.

Du vaccinerar dig mot ett virus som KAN orsaka LIVMODERHALSCANCER. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MBAR:

Du vaccinerar dig mot ett virus som KAN orsaka LIVMODERHALSCANCER.

Sen när är inte det canser?

Samma princip gäller antagligen här, om du hade varit lika smart som du tror att du är hade du nog fattat det.


   
SvaraCitera

MBAR:

jävligt dumt då man inte vet om vilka följder själva vaccinet kan ge.

ofantligt många läkemedel har okända bieffekter, det har inget med saken att göra. Det finns vaccin mot cancerframkallande virus, vilket betyder att det finns vaccin mot cancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

canser?

Men, snälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Men, snälla.

Tänkte ändra när jag såg det men kom fram till att jag fan står för att jag inte kan stava till cancer! [no-no]


   
SvaraCitera