Aviseringar
Rensa alla

Oralsex, få eller ge?


Ämnesstartare

erikkk87:

men att ge och se min tjejs njutning är bättre. Nån som håller med mig?

Nä. Att bli avsugen är väl okej till dåligt. Att slicka är rätt äckligt, jobbigt och tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GE. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MOLLYSLIPS:

båda, fast 69an är överskattad och krånglig.
så få, åh [bigsmile]

Ja förfan, man turas om istället [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar att ge men älskar oxå att få.

men 69 är så jävla överreklamerad. när jag ger vill jag kunna sattsa allt på de och att bli slickad sammtidigt är bara dstörande. självklart skönt men det blir så mkt bättre om man kör "en i tagen". 69 är för nybörjare [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge ofc. Inte ens skönt att bli avsugen imo:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge är bra! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

man turas om istället

exakt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MOLLYSLIPS:

exakt [wink]

Vill inte ha någons ass i ansiktet heller xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Vill inte ha någons ass i ansiktet heller xD

meh, sluta vara så kräsen!
tjejerns rumpor är fräscha, för vi bajsar inte [wink]


   
SvaraCitera

Att få är sämst, eller kan väl vara okej om man är sådär riktigt hårtsvullen om klittan, annars så är det rätt så uselt och alldeles för kladdigt.

Ge är roligare, men rätt så tråkigt ändå.
Han kan verkligen inte njuta utav avsugningar, iaf inte komma utav dom. Fucking boring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MOLLYSLIPS:

meh, sluta vara så kräsen!
tjejerns rumpor är fräscha, för vi bajsar inte [wink]

xD Ja ni tjejer anstränger er verkligen för att ge det intrycket, och jag spelar bara med för jag uppskattar o slippa tänka på när någon överhuvudtaget sitter o skiter, oavsett kön xD

HighParadise:

Han kan verkligen inte njuta utav avsugningar, iaf inte komma utav dom. Fucking boring.

Jadu e rätt svårt när allt kommer omkring, jag är mer av en punani-man antar jag.

Fast inget säger "jag gillar dig" mer än att suga av personen, finns inget som gör att jag känner mig mer omtyckt, srsly. Iaf om jag redan knullat individen, annars e det lite mera "tänker inte ha sex men du kan få en avsugning"-vibbar över det hela.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Jadu e rätt svårt när allt kommer omkring

Jodu, jag har märkt samma grej hos snubben.

Greger_EFG:

Fast inget säger "jag gillar dig" mer än att suga av personen, finns inget som gör att jag känner mig mer omtyckt

Jo precis, men hur ofta vill man det då, som kille som egentligen inte njuter speciellt mycket utav en avsugning? Kan ju bli lite tjatigt, eller snarare glömmas bort, pga jag tycker det är onödigt då det inte verkar vara så kul för den andre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får nog säga ge, har aldrig blivit avsugen så har inte så mycket att jämföra med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

pga jag tycker det är onödigt då det inte verkar vara så kul för den andre.

Sant det dära, jag tycker dock det är mysigt typ, som att tjejen strular med ens kuk xD


   
SvaraCitera
blum
 blum

ge, lätt.


   
SvaraCitera