Aviseringar
Rensa alla

Oralt med Grov Schlong


Ämnesstartare

How the fuck?

Haha jag är inte gay men jag läser i forum om hur alla har en 14-17 i Omkrets och hur 12-13 är för litet. Mätte upp saker i hemmet som va cylindriga och hade ca 14-17 i storlek (olika saker, olika storlekar).

Har evolutionen tagit hand om tjejers mun för att ge oss grabbar njutning eller ljuger folk? Jag hade fan problem med att få in en 13 cm cylinder sak jag hade hemma och på en 14 cm kändes d som om min käke skulle spricka... Holy fuck asså, respekt till tjejer som tkr att 12-13 e litet :S (omkrets snackar vi om, glöm inte)


   
Citera

AutoBahnare:

Haha jag är gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför alla ni tjejer borde komma till mej, har bara 5 cm i omkrets[wink][wink][wink] Dold text: [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

AutoBahnare: Haha jag är gay

Haha den va bra 🙂 Nu blev jag riktigt sårad och måste defenda mig själv :(.

Skriver när jag kommer på nån vitsig comeback som ingen kan predict.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Skriver när jag kommer på nån vitsig comeback som ingen kan predict.

Kan starta en tråd om att du och kebabkurt är det senaste um-paret om du vill? [cute] Samt, vad testade du med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Samt, vad testade du med?

Typ olika grejer ba, har typ nå tuber med ansiktskräm och några parfymer som är smalar, lite random saker man har :).

Mätte ba upp nått som va cylindrigt och den storleken.

Ajj säger ja ba -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

några parfymer som är smalar

Yes bryr mig inte när ja skriver stavfel då jag skriver snabbt som zooom men smalar lät bara fel...

Smala*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Typ olika grejer ba, har typ nå tuber med ansiktskräm och några parfymer som är smalar, lite random saker man har :).Mätte ba upp nått som va cylindrigt och den storleken.Ajj säger ja ba -.-

Okej. Jag är helt inkapabel att uppskatta omkrets på saker, så jag vet inte.


   
SvaraCitera

Vad fick dig att vilja testa detta? Är ruskigt nyfiken faktiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Okej. Jag är helt inkapabel att uppskatta omkrets på saker, så jag vet inte.

Aha har dock måttband :). Är själv riktigt seg på att uppskatta omkrets, trodde kuken hade en omkrets på typ 5 cm eller nått 😛 Blev chockad när jag mätte o.O.

kebabkurt:

Vad fick dig att vilja testa detta? Är ruskigt nyfiken faktiskt...

Sa ju o.O Läste kuk trådar och storleks trådar (woho) och det var en jävla massa som tydligen hade 14-17 och ibland 18 i omkrets och min handled är typ 16-17 så jag fattar bara inte hur fan en tjej skulle kunna blowa den i typ 10 minuter -.-. Average omkrets e typ 10 cm. 8-12. men alla har tydligen 14+ och alla tjejer vill tydligen ha 14+ så jag ville bara testa hur mkt det var. Som tur va så såg ingen mig 🙂 Skulle sett fel ut om min fader kom in när jag blowade en parfymflaska.

Och blev nyfiken hur mkt man kan ta i munnen egentligen så jag testade :).


   
SvaraCitera
Tyrael

what does vegeta say about scooters powerpenis?
IT'S OVER NINETHOUSAND!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Mätte upp saker i hemmet som va cylindriga och hade ca 14-17 i storlek (olika saker, olika storlekar).

du är inte så smart va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Skulle sett fel ut om min fader kom in när jag blowade en parfymflaska.

Årets mening! [bigcheers]


   
SvaraCitera

AutoBahnare:

Har evolutionen tagit hand om tjejers mun för att ge oss grabbar njutning eller ljuger folk?

Nej.

Men vi har kvinnors preferenser att tacka för att våran penis har utvecklats till en av dem största, i relation till kroppen, i djurriket. [rolleyes]

Edit: detta statement är givetvis överdrivet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera