Aviseringar
Rensa alla

Oranget håååår 🙁


Ämnesstartare

Jag har förstört mitt hår totalt, gjorde först en avfärgning, sedan färgade jag det blondt/brunt (det blev oranget) och till slut gjorde jag slingor över det (gjorde allt hemma) så nu är mitt hår helt ksoxkfjsodkfpafkrepfk. Mina föräldrar flippade ju osv så nu sa dom att dom tänker betala frisören till mig (a) Och jag vill färga det mörkblont,. Kommer det funka? Och ungefär hur mkt kostar det? Och vet nån en BRA frisör nån stans i gbg? Tacksam för svaar (((((:

Image

mitt hår just nu..


   
Citera

ser inte så farligt ut.


   
SvaraCitera

haha


   
SvaraCitera

hihi


   
SvaraCitera

vad är problemet som det ser ut nu [confused]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Juliaaviola:

Mina föräldrar flippade ju osv

Oj, mina hade inte alls brytt sig. Och det ser ju inte direkt konstigt ut en. Hur utseendefixerade är dina föräldrar? O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Oj, mina hade inte alls brytt sig. Och det ser ju inte direkt konstigt ut en. Hur utseendefixerade är dina föräldrar? O.o

Det är ju dubbelt så oranget irl! Och jag har sagt till dem att jag tänker färga håret hemma men då sa dem att dom skulle betala frisören så mitt hår inte slits en massa mer


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Juliaaviola:

Det är ju dubbelt så oranget irl! Och jag har sagt till dem att jag tänker färga håret hemma men då sa dem att dom skulle betala frisören så mitt hår inte slits en massa mer

Fortfarande. Förstår inte biten med att de flippade.

Hade orangefläckigt hår ett tag, det var kul.


   
SvaraCitera

Juliaaviola:

mitt hår just nu..

Jag tycker det där var fint [smile]


   
SvaraCitera

Använde du olivolja tillsamamns med ättika i håret som jag sa till dig? HAHA pucko


   
SvaraCitera

Har inte du haft det här problemet jätte många gånger? Känns som att jag svarat samma sak i 10000 trådar som du skapat.

OnT: Fixa det hos frisören om du har cash. Det lär kosta en del men sparar slit på håret.


   
SvaraCitera

Juliaaviola:

men då sa dem att dom skulle betala frisören så mitt hår inte slits en massa mer

Gör det då, blir ju mycket finare hos frisör. Fattar inte ens varför man vill stå och kladda själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Använde du olivolja tillsamamns med ättika i håret som jag sa till dig? HAHA pucko

faktiskt, det funkde ju skit bra -.- du som är PUCKOT här!


   
SvaraCitera

Juliaaviola:

du som är PUCKOT här!

"Oranget", really?


   
SvaraCitera

Juliaaviola:

faktiskt, det funkde ju skit bra -.- du som är PUCKOT här!

Haha, fyfan. Ja, ibland har man tur i oturen.


   
SvaraCitera