Aviseringar
Rensa alla

Orgasm?


Ämnesstartare

de var ju inte skönt direkt, ajajajaj. tror ej du kommer få orgaZm


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Men vadå ont, ni är alla galna

Ont: kan du få det själv och känner du dig säker i honom och i dig så är chansen stor att du får det. Annars: nja, kanske inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mathildaah:

Killen jag vill ha de med gillar jag mycke o så o han är oskuld så,men om man inte får orgasm hur fan ska man se ut och göra under sexet? 😛

Du ska slappna av och ta allt som det kommer. Det är ok att säga nej om det gör ont, men det kommer det nog inte göra. Tänk inte så mycket, den du "ska" göra kommer naturligt. (MEN DET FINNS INGA SKA OCH MÅSTE NÄR DET GÄLLER SEX, OKEJ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha , ja tack för alla svar 🙂 jag tror jag & han kommer vara rätt trygga för jag gillar honom och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på vad man gör för något, han kan väl pilla lite åt dig om du nu inte kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju ba att köra klitoris samtidigt som penetrationen så finns det inga hinder för att du ska få en, om du får tillräckligt lång tid på dig.
Det är inte så stor chans att du får en ren slidorgasm vid ditt första samlag. Hur lätt man får en sådan är individuellt, vissa får aldrig någon utan samtidig klitorisstimulans, vissa har lätt för att få en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Klitoris fungerar inte för alla men kanske för majoriteten)


   
SvaraCitera