Aviseringar
Rensa alla

Orgasm hjälp ;(


Ämnesstartare

Leverfläcken:

Isåfall borde jag informera om att väldigt många tjejer inte kan komma utan klitorisstimulans över huvud taget.

Då borde jag informera dig om om att det här är um - här är vi inte så ofta seriösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Och vad fan vet du om det?[zzz]

Ungefär lika mycket som han antagligen, bara det att jag är mer realistisk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Eller så får du skaffa en kuk som är större än ditt finger, Då brukar det gå för dom.

Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om, varesig hur jag är skapt eller hur många tjejer fungerar.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Då borde jag informera dig om om att det här är um - här är vi inte så ofta seriösa.

konstigt skämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverfläcken:

Isåfall borde jag informera om att väldigt många tjejer inte kan komma utan klitorisstimulans över huvud taget.

Bra, då blir det ju en utmaning iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va äre för jävla myt att man ska pilla på sprattelknappen
knulla på och när hon skakar så har hon antagligen kommit.


   
SvaraCitera

Mawns:

Bra, då blir det ju en utmaning iallafall.

Är inte hela grejjen med en utmaning att det faktiskt ska gå att klara?

Du är bara lat och skyller på att du vill ha en utmaning när sanningen är att du inte orkar göra det skönt för kvinnan din!

Sanningen är det att "the old in and out" inte räcker för de flesta kvinnor!

lilasmet:

va äre för jävla myt att man ska pilla på sprattelknappen
knulla på och när hon skakar så har hon antagligen kommit.

En man som inte ens klarar av att pilla på knappen är inte värd att knulla!
Vadå myt? Snacka för dig själv va! Klart det ska pillas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverfläcken:

Du är bara lat och skyller på att du vill ha en utmaning när sanningen är att du inte orkar göra det skönt för kvinnan din!

Klart jag orkar, gör det ju hela tiden. Man tröttnar ju bara lite. Är inte ett så stort fan av the old in out om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverfläcken:

En man som inte ens klarar av att pilla på knappen är inte värd att knulla!
Vadå myt? Snacka för dig själv va! Klart det ska pillas!

alla män kan pilla:S:S:S sämst eller?
knulla är bättre skönare orgasmer. jävla myt att man ska behöva pilla för att komma, SUCKERS


   
SvaraCitera

lilasmet:

alla män kan pilla:S:S:S sämst eller?
knulla är bättre skönare orgasmer. jävla myt att man ska behöva pilla för att komma, SUCKERS

Dryg eller?
Kan kan väl alla rent fysiskt, (utom dom utan fingrar möjligtvis) Men alla klarar kanske inte rent psykiskt, ja inga som jag har mött har låtit bli ifs men vad jag har hört från tjejkompisar finns det en del fitträdda killar.

Nej det är ingen myt, jag tror att det är ungefär 30 % av alla kvinnor som kan komma av enbart av vaginal penetration restsen kan det INTE!

Så sluta snacka en massa skit och bara utgå ifrån dig själv!


   
SvaraCitera

Crazylegs:

Låt henne först bli extremt upphetsad innan penetration. Som dem andra sagt, med hjälp av tunga och fingrar, att kombinera är ju inte heller fel. Sen kan ni ju ligga i en ställning så du hela tiden kan pilla henne på klitoris samtidigt som du penetrerar. Då skall du nog lyckas.

what he said, är hon helt galen så kommer hon defenetivt komma flertalet gånger under penetrering och sedan kan ni glatt komma samtidigt [y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverfläcken:

Dryg eller?

du fattar ju fan segare än en jävla 3åring så ja[tired]

Leverfläcken:

Nej det är ingen myt, jag tror att det är ungefär 30 % av alla kvinnor som kan komma av enbart av vaginal penetration restsen kan det INTE!

lilasmet:

ävla myt att man ska behöva pilla för att komma,

sa förfan inte att det var en självklarhet men det har lagts fram det som att man MÅSTE pilla för att komma så är ej fallet. det är en jävla myt. det går att komma ändå:S trögfattade iqbefriade... .... .. .....


   
SvaraCitera

Du får ta och snacka med din tjej. Fråga henne vad hon gillar och vad hon vill ha, sen ger du henne detta[smile]


   
SvaraCitera

lilasmet:

du fattar ju fan segare än en jävla 3åring så ja[tired]

Nej,
Jag fattar inte trögt, däremot så är du jävligt dryg och otrevlig, men det är ju mest ditt problem..

lilasmet:

sa förfan inte att det var en självklarhet men det har lagts fram det som att man MÅSTE pilla för att komma så är ej fallet. det är en jävla myt. det går att komma ändå:S trögfattade iqbefriade... .... .. .....

Du har ju själv lagt fram det som om att alla kan komma genom vaginalsamlag..

Jag har inte skrivit att ingen kan det, skrev ju nyss att 30 procent kan..

Det jag reagerade på var att du skrev: "man ska inte behöva pilla.."
som om det gällde alla.

Saken är den att för väldigt många så MÅSTE man pilla för att komma. Och det är ingen myt!

Och sluta vara så förbannat otrevlig! Vad fan har jag gort dig? jag har bara framfört min åsikt samt fakta! Dryga jävla fjortis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverfläcken:

Du har ju själv lagt fram det som om att alla kan komma genom vaginalsamlag..

nej. tröghuvud[tired]
jag sa bara att det är en myt att man behöver pilla för att komma. seriöst hur trög får man vara?


   
SvaraCitera