Aviseringar
Rensa alla

Orgasm utan utlösning


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Du har antagligen runkat för mycket.

Eller så är du dålig på att runka och orgasmen va inte bra nog.

Kan fan va både och

jag hade bråttom att runka klart innan föräldrara kom, så det var rätt pressat.. och så hade jag runkat en gång tidigare den dagen. men ÄNDÅ. borde komma nånting :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

men ÄNDÅ. borde komma nånting :s

D e nog lungt. Annars så är du steril.


   
SvaraCitera

om det brukar komma utlösning så borde väl en gångs fail inte vara hela världen 🙂 Tycker inte du ska oroa dig, kanske vänta nån dag o sedan wanka igen. Troligen så kommer det då.

om det inte gör det så ring UM [y]


   
SvaraCitera

enkaka:

Ok nu blir jag seriöst rädd. Jag runkade just, för kanske 4000:e gången i mitt liv, jag kom och det var skönt. MEN. Ingen sperma kom. Inte en droppe. Är det nåt fel på mig?

Du kan fan inte vara gammal i såna fall, eller så är du väl steril, själv runkar jag mer än någonsin och får fan större och större sats för varje gång!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenfans93:

Du kan fan inte vara gammal i såna fall, eller så är du väl steril, själv runkar jag mer än någonsin och får fan större och större sats för varje gång!!!

Ska jag ta tips av en 15-åring menar du? [rolleyes] Är 19, smartass


   
SvaraCitera

enkaka:

Ska jag ta tips av en 15-åring menar du? Är 19, smartass

okej men då är du väl steril eller något, vette fan stå inte här o gnäll, uppsök läkare eller nåt!! vadå har du forfarande problem att inte få ut något!!???


   
SvaraCitera

Jag har också fått orgasm utan att ha sprutat, de e lugnt


   
SvaraCitera

hmmm. aldrig varit med om att inte få någon sperma när jag har runkat men däremot har jag fått lite blekare sperma. Om jag har runkat 2 gånger på 1 dag. [shake]


   
SvaraCitera

Det beror nog på att du runkat för mycket, du kan inte begära att dina testiklar ska producera spera i super mega fart när du runkat för 5e gången på en timme. [y]


   
SvaraCitera

metoden:

när du runkat för 5e gången på en timme. [y]

enkaka:

och så hade jag runkat en gång tidigare den dagen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En man kan få orgasm utan utlösning, och vice versa. Utlösningen är en reflex som sätts igång när mannen får orgasm. När en man stoppar utlösningen vid orgasm får han en så kallad torrorgasm.
Källa: Wikipedia
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera