Aviseringar
Rensa alla

Orgasmer och sånt


Ämnesstartare

Tänkte bara kolla, är jag den enda som bara kan få orgasm via klitoris? Hittar liksom inte g-punkten. Hahah blir lite orolig 🙁 


   
Citera

hittar inte heller sj g-punkten, men med hjälp av någon går det = )


   
SvaraCitera

de allra flesta får endast/mestadels orgasm så


   
SvaraCitera

Skrattar åt taggarna


   
SvaraCitera

twitterskadad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hittar inte heller sj g-punkten, men med hjälp av någon går det = )

Hittar den inte ens med en vibrator, känns som det är nåt fel på mig hahah 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
twitterskadad

Hahah jag har inte twitter! Instagram är det som gäller 😉 Jo lite skadad blir man ju. Det kan jag inte neka. 


   
SvaraCitera
time
 time

decemberflicka :

Hittar den inte ens med en vibrator, känns som det är nåt fel på mig hahah 🙁 

Nu vet jag inte hur du gjort för att leta men många gör "misstaget" att leta lite för långt in. G-punkten brukar oftast befinna sig bara 2-4 cm in, på ovansidan, det vill säga - ligger du på rygg så trycker du mot magen. Många upplever att området känns lite "skrovligt", och att det känns som att man blir kissnödig när man pressar däromkring. Om du hittar ett sånt område - grattis! Där är det! 

Det är inte en magisk punkt, man måste ju lära sig vad man tycker är skönt för att det ska fungera till hundra procent.


   
SvaraCitera

jag har också bara fått klittorgasm. har inte ansträngt mig nämnvärt för att få en med g-punkten, men jag vet var den sitter och känner att det är gött när den får rätt beröring. 


   
SvaraCitera

Aldrig letat efter min gpunkt eller lagt märke till den
Mina orgasmer blir oftast sämre om jag utesluter klitoris


   
SvaraCitera

har inga problem att hitta den men har aldrig fått vaginal orgasm. tycker mest det är obehagligt att stimulera g-punkten för det känns som om jag kommer kissa på mig haha. 


   
SvaraCitera

Jag har varit "sexuellt aktiv" i typ två år, men det är bara min nuvarande partner som har kunnat ge mig p-punktsorgasm. Och det tog ett tag, det var väl egentligen när jag slutade känna efter så mycket som jag slappnade av och började få g-punktsorgasmer, även om han har stimulerat g-punkten förut på samma sätt. 


   
SvaraCitera

Har lättare att få klitorisorgasm, men tycker vaginal är skönare. 


   
SvaraCitera

som ett ex sa, gpunktsorgasmen är visserligen skön, men klitorisorgasmen är bättre.

så du kan ju vara nöjd att du kan komma på det bästa sättet och inte på andra hållet.
så klart, så klart är det olika, men det är inget att hänga upp sig på, vad vet jag du kanske har hittat den men att den inte gör något för dig.


   
SvaraCitera

decemberflicka :
Tänkte bara kolla, är jag den enda som bara kan få orgasm via klitoris? Hittar liksom inte g-punkten. Hahah blir lite orolig 🙁 

Jag är tvärtom haha.. har aldrig fått klitoris-orgasm... tar på mig själv osv men känner mig inte kåt om inte min pojkvän är med och gör mig upphetsad. Då kan han massera klitoris och det är ganska skönt men kan bara komma av g-punktsorgasm. Och det gör jag när jag rider när vi har sex. G-punkten sitter upp och framåt. Inte bak mot ryggen utan framåt, lycka till!!


   
SvaraCitera