Aviseringar
Rensa alla

Orka skola imorgon


Ämnesstartare

Tyck synd om mig, kommer ha håltimme från 14.20 till 16.00 för att jag fick IG på mitt Projektarbete och måste göra nytt denna terminen Dold text: kan iofs bero på att jag bara lämnade in en loggbok och sen sket i det, men ändå!. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Varför kan jag inte längre länka en videoruta btw? Blir ju bara en länk nuförtiden. [shake]


   
SvaraCitera

God Konsument:

IG på mitt Projektarbete

Ägd


   
SvaraCitera

God Konsument:

bara

plocka bort .se framför judetublänken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ägd

Säkert en konspiration mot arbetarklassen eller något. [sad]

Pissluffare:

plocka bort .se framför judetublänken.

Tack! [bigsmile]


   
SvaraCitera

ta bort .se i början så funkar det

jag måste åka ner till skolan och vara där i ca 5 timmar för att skriva ett prov i 30 minuter, pga att det knappt går några bussar. suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

jag måste åka ner till skolan och vara där i ca 5 timmar för att skriva ett prov i 30 minuter, pga att det knappt går några bussar. suck

Det där är sionism i sin renaste form, stackars dig. [sad] Och stackars mig, men bara allmänt för att det är synd om mig.


   
SvaraCitera

Jag har sovmorgon till 11.00 och sen har jag bara specialämnen imorgon [bigsmile]

(Men 2 timmar till skolan)


   
SvaraCitera

God Konsument:

Säkert en konspiration mot arbetarklassen eller något. [sad]

Eller för att du var sämst? Loggboken är ju den man ska ljuga ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag har sovmorgon till 11.00 och sen har jag bara specialämnen imorgon [bigsmile]

[cry]

Ska ut med hunden och tycka synd om mig nu. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Eller för att du var sämst? Loggboken är ju den man ska ljuga ihop.

Mjo, men jag gjorde inget på projektarbetet överhuvudtaget. Första loggboken skrev jag typ bara en massa skitsnacka och sen gjorde jag inget mer typ. [bigsmile] Eller jo, gjorde de där beatsen jag skickat till dig, men det var det enda.


   
SvaraCitera

God Konsument:

[cry]

Ska ut med hunden och tycka synd om mig nu. [sad][sad]

Nice med en hund! Jag saknar min hund för hon var min bästa kompis.


   
SvaraCitera
edroon

Orka skola imorgon, betyder att du orkar.. det heter orkar inte med skola imorgon. ungdomsspråk.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Det där är sionism i sin renaste form, stackars dig. [sad] Och stackars mig, men bara allmänt för att det är synd om mig.

stackars oss.. [sad]


   
SvaraCitera