Aviseringar
Rensa alla

Orka vara så jävla avis.


Ämnesstartare

Fyfan vad jag stör mig på vissa människor som är onödigt jävla avundsjuka, och aldrig kan vara glada för andras skull! Inte ens sina egna vänner.

Jag är asarg nu, tycker inte om människor som blir avundsjuka för minsta lilla, så pass att de blir sur på en.

Sånna människor kan ju fan aldrig vara glada för nån annans skull, utan är bara så AVUNDSJUKAAAA hela tiden.

Jag är så arg. Hatar verkligen sånna människor, nån mer som gör det? Och om du nu råkar vara en sådan, lär dig vara glad för andras skull nån jävla gång istället för att klaga på en hela tiden. [mad]

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Du menar avundsjuk?


   
SvaraCitera

Det är skillnad på svartsjuk och avundsjuk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås ej med sådana fjantisar då. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Always look at the bright side of life [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Du menar avundsjuk?

NUJÄVLARR:

Det är skillnad på svartsjuk och avundsjuk...

okej, jaja har ändrat nu. men men, avundsjuka menade jag såklart. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Umgås ej med sådana fjantisar då. [no-no]

gör inte det längre men gjorde förut. men blir ändå arg när jag ser på hur den personen beter sig mot dens nuvarandra vänner! [mad] GAH, hur står dom ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fernan_king:

Always look at the bright side of life [ops]

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kanske inte bryr sig tillräckligt för att visa glädje, eller för att ens låtsas? Dåliga, isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

[n]

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

De kanske inte bryr sig tillräckligt för att visa glädje, eller för att ens låtsas? Dåliga, isf.

ja, sånna människor är verkligen misslyckade. de kallar sig vänner men inte fan är de det om de aldrig kan vara glada för ens skull. utan är jävligt avundsjuka och visar det - kan de inte iaf låtsas att de är glada för ens skull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/


   
SvaraCitera

jag tycker synd om dig för att du känner rent hat gentemot personer som har lågt självförtroende och förmodligen inte mår psykiskt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CUBIC_Cube:

jag tycker synd om dig för att du känner rent hat gentemot personer som har lågt självförtroende och förmodligen inte mår psykiskt bra.

hah, den personen jag menade har så jävla lågt självförtroende att h*n nedvärderar andra hela jävla tiden. så jääävla lågt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blogg? [rolleyes]


   
SvaraCitera