smisk Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:22 har mitt ex efter mighan är nymfomanhur kapar man kuken på någon?
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:23 Nachac:Göm en cigarravsnoppare.Smart!
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:25 I love Lucy:Säg att du är lesbisk numera.då blir han nog ännu mer på ;_;Kablash__:Bara att välja!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:28 smisk:då blir han nog ännu mer på ;_;haha, illa :/
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:28 dewster:Eller nåt.ahahaha aj :D:D:DI love Lucy:haha, illa :/mm vet, han är nog den kåtaste människa jag vet :(
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:30 ahaha orkar inte ;_;__;Pour some sugar on me says:När ska vi ha sex då? Nabla:Sry, jag skall sluta. ;(
dewster Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:30 smisk:ahahaha aj :D:D:DJa, jo, jag kan tänka mig det. OT: Är det bara jag, eller känns vissa smileys suddigare än vanligt?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:30 smisk:mm vet, han är nog den kåtaste människa jag vet :(ja, då finns det bara ett alternativ kvar:
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:31 dewster:Ja, jo, jag kan tänka mig det. mm :(I love Lucy:ja, då finns det bara ett alternativ kvar:passar nog hans lilla kuk
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:34 passaro:Det är nabla va?klart det är Dold text: nä :(
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:36 smisk:Dold textKan leta upp och slå honom ändå?
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Nov 2008, 18:37 VAAA orkar intePour some sugar on me says:Kan du försöka beskriva hur du äter?Malin - brb, sailing to northrend says:hur jag äter, mat?Pour some sugar on me says:JappPour some sugar on me says:Typ... långsamt, fortpassaro:Kan leta upp och slå honom ändå?gör det