Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte..


Ämnesstartare

Jag orkar inte mer.
Jag hatar mig, mer än nåt annat, och jag orkar inte mer.
Jag hamnar i slagsmål dagligen, sover högst två timmar om natten, dricker och röker pga depression, ångesten bara tar över. Jag har försökt ta livet av mig några gånger. Varför lyckas jag aldrig?
Jag orkar inte heller ta tag i något, fan va jag hatar mig.

Förlåt, skulle inte skrivit det här inlägget, men jag vet inte..


   
Citera
Ämnesstartare

Kram [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte va som ä problemet med mig. Bara bryter ihop.. Min bästa vän tog livet av sig, efter hennes brorsa dog i en olycka. Jag kan inte se siffror efter en isig fotboll i skallen.. Svimmade ganska många ggr, 226 ggr på snart tre år. Och jag svek en av mina gamla bästa vänner, som nu hatar mig. Försöker åstadkomma så mycke smärta på mig som möjligt..
Hatar att jag älskar livet, mina vänner o familj.. Annars skulle jag inte behöva va här..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag orkar inte mer
vill inte vara kvar
jag längtar efter er
min kära mor och far
och maten smakar skit
jag känner mig så klen
jag hönsas hit och dit
jag trivs inte i armén


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom igen du är 14. Det blir mycket värre [no-no]
Se det så istället! Då känns det inte lika värdelöst längre [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge jag lever, så kan de bara bli värre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PelleB:

Så länge jag lever, så kan de bara bli värre..

Ja då har du ju bästa stunden i ditt liv nu, passa på att ta vara på den istället för att sitta på UM och häcka [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Ja då har du ju bästa stunden i ditt liv nu, passa på att ta vara på den istället för att sitta på UM och häcka

Förtjänar inge bättre..


   
SvaraCitera

Hakuna matata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej. Jag tycker verkligen du ska söka någon typ av stöd. Detta kan kännas tungt och jobbigt att göra men det kan även för dig kännas onödigt. Du måste dock tro mig att det hjälper. Ditt fall verkar så pass allvarligt att du kanske kommer att behöva antidepressiva medel. Dessa tabletter tillsammans med terapi kan kanske hjälpa dig att må bättre. Om du inte tror på detta kan du kanske tro på att det iallafall skulle kunna vara skönt att prata med någon om detta, det är ju därför du skriver här, för att få prata ur dig dina problem.

Jag tycker du ska betrakta detta som en sjukdom. Se det som till exempel en könssjukdom eller cancer som förstör ditt allmäntillstånd och så vidare. Dessa grejer är självklara att söka hjälp för, det borde vara lika självklart att söka hjälp för sådana problem som du har.

Det är bara att pma om du vill fråga någonting som du inte vill skriva här. Hoppas det ordnar sig hyfsat för dig mannen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände också så i din ålder, det blir bättre. Sök hjälp.


   
SvaraCitera

Kämpa på! Det är tufft nu men det blir bättre sen [smile]


   
SvaraCitera