Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte dra till praktiken, vad ska jag säga till min farsa?


Ämnesstartare

Sa nyss att jag hade ont i huvudet men han sa "Det går över, gå dit du försök inte ens" och sitter nu helt förstörd asså för jag orkar inte dra dit. Så vad ska jag göra? Funderade på att ringa och säga att jag är sjuk till praktiken och stanna hemma ändå men jag vet inte.. Snabba och seriösa svar innan klockan är 9

Tråd redigerad av moderator: felaktiga taggar borttagna.


   
Citera

Säg att du har kramp i hålfoten. Fungerar alltid för mig. 


   
SvaraCitera

Stå upp mot honom och vägra bara. Blir han hotfull kan du ringa snuten. 


   
SvaraCitera

Om du inte klarar av att gå ditt så ska du inte det. Ring till dem och säg att du stannar hemma


   
SvaraCitera
Draug

Det är lätt för din farsa att säga vad du ska göra eller inte göra. Det är inte han som tvingas gå dit utan du. Mår du inte bra så är det så ,det måste han kunna acceptera. Han menar säkert väl, men i vissa fall kan det vara mer till nackdel än nytta.


   
SvaraCitera

Passande taggar Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Det är lätt för din farsa att säga vad du ska göra eller inte göra. Det är inte han som tvingas gå dit utan du. Mår du inte bra så är det så ,det måste han kunna acceptera. Han menar säkert väl, men i vissa fall kan det vara mer till nackdel än nytta.

haha ja menar det, nu har jag ju iof inte ont i huvudet men om jag hade de inte fan är det han som kommer vara på arbetsplatsen och lida i 8 timmar istället för att ligga hemma och softa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lakebeach:
Passande taggar Glad

haha ty 😀


   
SvaraCitera
Draug

tjooooo: haha ja menar det, nu har jag ju iof inte ont i huvudet men om jag hade de inte fan är det han som kommer vara på arbetsplatsen och lida i 8 timmar istället för att ligga hemma och softa..

Du kanske bör lyssna på din faders kloka ordIcke! hehe närå ska inte va sån, du gör ju självklart som du själv vill.


   
SvaraCitera

Just do it. Livet är fullt med saker man inte vill göra. Börjar du slappa nu så kan du hälsa hem till all framgång.


   
SvaraCitera

Vad är så hemskt med din praktikplats att du inte vill dit?

S3ON: Stå upp mot honom och vägra bara. Blir han hotfull kan du ringa snuten.

Har du någonsin kommit med någon vettig kommentar?


   
SvaraCitera

Lav:
Vad är så hemskt med din praktikplats att du inte vill dit?

Har du någonsin kommit med någon vettig kommentar?

Vad är problemet?? Sådär gjorde jag. Hur kommer man längre genom att vara oärlig i de banor som ts själv skriver??


   
SvaraCitera

Om alla skulle vara hemma hela tiden för de mår lite dåligt så skulle samhället stanna.


   
SvaraCitera

S3ON: Sådär gjorde jag.

Gav det bra utdelning?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Gav det bra utdelning?

Jag är nöjd. 🙂


   
SvaraCitera