Aviseringar
Rensa alla

ORKAR INTE LÄNGRE! ;(


Ämnesstartare

Vaknar upp varje morgon och tänker på sex, jag har gjort slut för cirka 3 månader sedan med den första tjej jag haft och förhållandet vara i 2 och halvt år... det har gått 3 månader nu och jag står bara inte ut, måste ha sex :/

Ju mer jag tänker på henne desto mer kommer jag ju inte över henne... vad ska jag göra? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du har säkert hört detta tusen gånger, men det är bara för att det är sant. Tiden läker alla sår. Satt i samma sits som du, var ihop men min första riktiga partner i två 2 och ett halft år också. När det tog slut i februari så kändes allt skit. Jag trodde aldrig att jag skulle komma över honom. Men med tiden så gör man det! Det tar väl olika lång tid för alla, men jag lovar att det kommer kännas bra igen:)

Och angående sex får du väl hitta en kk eller något om du inte känner di redo för en ny relation:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiden:

Och angående sex får du väl hitta en kk eller något om du inte känner di redo för en ny relation:)

Hur lätt är det liksom? :/
Känner mig som en helt newbie då jag är 21.

Resten, jo tack tror jag kan komma över henne bara jag liksom får något annat i tankarna och just sex så kan jag bara tänka på henne då det bara är med henne jag arit med, och känns så skumt att försöka fixa någon kk då jag aldrig egentligen haft en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll ut med porr tills du kan landa en till slända, är mitt tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

innan du vet ordet av har det gått över i asexualitet.


   
SvaraCitera

Är man inte bronsmunk då?
Nä, det kanske är ett halvår vid närmare eftertanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta någon som vill ha sex med dig då. Annat finns ju inte att göra, förutom att ta på dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat finns ju inte att göra

Finns dockor också som är jättelika "riktiga" tjejer, bara så att du vet [smile]

ont: fråga henne om hon vill ha sex för gamla tiders skull eller nåt


   
SvaraCitera
time
 time

Varför gjorde du slut med henne då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixa någon att knulla med.
Problem solved!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ultraviolence:

Finns dockor också som är jättelika "riktiga" tjejer, bara så att du vet [smile]

Det kan inte jämföras med sex med en riktig människa, men ja det kan väl vara kul att testa en sådan. Klä på den sen och gå ut på stan med, kanske.


   
SvaraCitera

isola:

gå ut på stan med, kanske.

Lars and the Real Girl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ultraviolence:

fråga henne om hon vill ha sex för gamla tiders skull eller nåt

Tänkt på det, men hon har ny kille, dock bryr jag inte mig ... men tänker inte fråga det då jag vill helst slippa alla mina känslor för henne så att jag kan bara ha sex med henne utan känslor.

timeisrunningout:

Varför gjorde du slut med henne då?

Ja, för att det var eländigt och ofc jag förstår din poäng men min lust håller henne kvar i mitt minne och i mina tankar...

Zapetta:

Fixa någon att knulla med.
Problem solved!

Lätt o säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig haft någon annan.


   
SvaraCitera
time
 time

Aengslig:

Ja, för att det var eländigt

Okej, men dåså. Håll fast vid det. Ett eländigt förhållande är inte värt att hålla kvar bara för lite sex! Det kommer du nog ha så det räcker och blir över ändå. Om du verkligen vill köra igång i köttraceat igen så föreslår jag att du tar dig ut och skapar dig nya bekantskaper. Hur träffade du din förra flickvän? Följ det mönstret, kanske?


   
SvaraCitera