Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte mer.


Ämnesstartare

Mår så sjukt dåligt. Vet inte vad jag ska göra längre. Ångesten gör på riktigt fysiskt ont i mig...jag orkar inte mer men jag har inget val. Vad ska man göra?
Säg inte "sök hjälp", psykologer hjälper inte ett skit.


   
Citera

ät gott
drick gott
umgås gott
må gott 


   
SvaraCitera

Ät glass


   
SvaraCitera

Styrketräna


   
SvaraCitera

knarka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ät gott
drick gott
umgås gott
må gott 

Ingen aptit. Inga kompisar. 

S3ON:
knarka

Aa, varför inte...


   
SvaraCitera

Denesen:
Mår så sjukt dåligt. Vet inte vad jag ska göra längre. Ångesten gör på riktigt fysiskt ont i mig...jag orkar inte mer men jag har inget val. Vad ska man göra?
Säg inte "sök hjälp", psykologer hjälper inte ett skit.

För det första, varför mår du dåligt? 


   
SvaraCitera

Det är väldigt förvirrande ibland

vält soptunnor, det är faktiskt riktigt kul


   
SvaraCitera

Du måste börja göra nåt, att hitta nånting annat, att tänka på annat,, det kan vara som ovan, att styrketräna, du kan börja nån typ av kampsport vilket ja tycker är det bästa alternativet och få ut lite av den där lagrade aggressiviteten ja läser mellanraderna att du har Tumme upp men andra sporter funkar också, 


   
SvaraCitera

psykologer kan vara asdåliga men sök kontakt med vårdcentral eller doktor och se till att få någon ångestdämpande medicin
t.ex atarax, lergigan osv


   
SvaraCitera

Denesen: Mår så sjukt dåligt. Vet inte vad jag ska göra längre. Ångesten gör på riktigt fysiskt ont i mig...jag orkar inte mer men jag har inget val. Vad ska man göra?Säg inte "sök hjälp", psykologer hjälper inte ett skit.

Hejsan! Hur länge har du mått sådär? Vad har du provat för terapi och medicin hittills?


   
SvaraCitera