Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte plugga men måste, vad ska jag göra ?


Ämnesstartare

Säg nått bra tips så jag blir motiverad till att göra mitt jävla arbete om kaffe och te som ska vara klart tills i morgon, så jag kan gå och lägga mig någon gång! : / Vet att de är bara att bestämma sig för att göra de egentligen men min hjärna vill inte samarbeta med mig nu : / så säg nått.

Thanks!!


   
Citera
Ämnesstartare

Äh, jag går ut och tar en cigg och ser om det hjälper ...... : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Säg nått bra tips så jag blir motiverad till att göra mitt jävla arbete om kaffe och te som ska vara klart tills i morgon

*Känner igen mig*

Slutar med att man sitter hela natten med uppgiften och ändå inte hinner bli klar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellboy:

Slutar med att man sitter hela natten med uppgiften och ändå inte hinner bli klar [sad]

Jau, så sant. Men det är bara å börja med den, även fast man inte vill. Det är det ENDA sättet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jau, så sant. Men det är bara å börja med den, även fast man inte vill. Det är det ENDA sättet!

Skönt nog går jag inte i skolan, iaf inte just nu. Fast ja har gått kurser på högskola hela året fram tills mitten av november, skitsegt! Ska sova resten av december och januari xD lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellboy:

Slutar med att man sitter hela natten med uppgiften och ändå inte hinner bli klar

Precis så blev det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Säg nått bra tips så jag blir motiverad

Motiveringen kan ju vara att du inte får IG och sedan så vet du mer om kaffe och te.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera