Aviseringar
Rensa alla

Orkar inte vara desperat längre!


Ämnesstartare

Hej!
Jag gillar killar och jag e 12 år, och säg inte att jag inte vet att jag gör det för jag vet det!
Och jag e skit kär i två killar och det e så jävla skit att det aldrig kan bli något mellan mig och nån av dom killarna!
Och jag mår skit för att det har varit så, så jävla länge nu.

Vet ni hur det är att sitta hemma och tänka på en kille man aldrig kan få i flera år??
[cry

Om någon vet något som kan hjälpa så säg gärna, och inge onödiga kommentarer tack!


   
Citera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e typ nyfödd du har ett helt liv på dig att hitta någon som besvarar dina känslor! ok


   
SvaraCitera

Angeleyes:

du e typ nyfödd

Angeleyes:

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju prata med BUP eller nåt, de kanske har någon bra lösning. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådär känner jag ganska ofta, fast med tjejer då.. [crazy]


   
SvaraCitera

vänta ett par år så ser du säkert att det löser sig 🙂 finns bra med porr på nätet så länge [wink]


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

Angeleyes:

du e typ nyfödd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var mycket som var skit du, men det är väl sånt man får vänja sig vid som bög[smile]


   
SvaraCitera

Axeluzz:

Hej!
Jag gillar killar och jag e 12 år,

hahah dagens![badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

det var mycket som var skit du, men det är väl sånt man får vänja sig vid som bög

I guess


   
SvaraCitera

Alltså, du är ju bara ett barn. Dock så har du fina drag. Vänta typ 5 år så har du blommat ut till en riktigt fin tonårsbög och du kommer knulla runt som fan och leka livet. Det är en härlig period. Under dessa åren ska du inte bekymra dig för killar, lägg istället energi på andra saker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HagnestaHill:

blommat ut till en riktigt fin tonårsbög och du kommer knulla runt som fan

HAHA! 😀


   
SvaraCitera

Söt som socker.


   
SvaraCitera

HagnestaHill:

kommer knulla runt som fan

jag tror inte det var så att han primärt ville knulla runt utan att han var kär...


   
SvaraCitera