Aviseringar
Rensa alla

Ormattack


Ämnesstartare

Vad gör du om det krälar fram 50 ormar mot dig och dörren till ditt hem inte går att öppna? Du kan inte hoppa ut genom fönstret heller för utanför finns 100 ormar till.

Vad gör du?


   
Citera
Ämnesstartare

beror på vad för sorts ormar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
beror på vad för sorts ormar

nej, spelar nog ingen roll. de är besatta av djävulen och vill kräla över din kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

nej, spelar nog ingen roll. de är besatta av djävulen och vill kräla över din kropp

vill ju komma undan till varje pris men är det skallerormar och inte snokar så blir ju situationen en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vill ju komma undan till varje pris men är det skallerormar och inte snokar så blir ju situationen en annan

jo, sant
tror vi alla hade dött i en sådan attack iaf, undrar bara om ngn är villig att ta en fight med 50 ormar
lättare att sticka en kniv i magen på sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjat grina, sprungit omkring o sen svimmat av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: skallerormar och inte snokar så blir ju situationen en annan

finns betydligt giftigare snokar än skallerormar, ett bett av skallerorm överlever de flesta människor av ju :p

ont: sprungit till ett annat rum och stängt in mig där och ringt polisen pga har alltid mobilen i fickan  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ont: sprungit till ett annat rum och stängt in mig där och ringt polisen pga har alltid mobilen i fickan

alla dörrar är låsta & går ej att öppna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

alla dörrar är låsta & går ej att öppna

Nej, du kan inte komma på saker i efterhand. enligt ditt första inlägg är det bara "dörren till ditt hem", singular, en dörr. (ytterdörren?) Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej, du kan inte komma på saker i efterhand. enligt ditt första inlägg är det bara "dörren till ditt hem", singular, en dörr. (ytterdörren?) Icke!

sant, sant men till mitt försvar så har jag varit uppe i mer än två dygn och jag bor i en etta... tänkte utifrån det, har ju bara en dörr

men aja, ormarna kmr ju efter dig så spelar ingen roll?? jag vinner ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig: men aja, ormarna kmr ju efter dig så spelar ingen roll?? jag vinner ändå

Nä, de kommer ju inte in om dörren till rummet e stängd. polisen dyker upp inom 20 minuter och rensar huset och trädgården från ormar så de kan rädda mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nä, de kommer ju inte in om dörren till rummet e stängd. polisen dyker upp inom 20 minuter och rensar huset och trädgården från ormar så de kan rädda mig. 

de är besatta av djävulen, glömde du lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

de är besatta av djävulen, glömde du lr

det är jag också 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det är jag också 

nej, du får inte vara det... jag bestämmer? jag är ts


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somomjagbryrmig:

nej, du får inte vara det... jag bestämmer? jag är ts

Du kan inte bestämma i efterhand. Icke! Du var otydlig i instruktionen och nu får du stå ditt kasst alternativt skapa en ny tråd med nya regler! Icke!Icke!


   
SvaraCitera