Aviseringar
Rensa alla

Oroad om min snopp storlek


Josk2
Ämnesstartare

Hej. Jag är rädd om min snopp längd. Den är 8 cm med stånd och 3 utan. Jag är rädd att den aldrig kommer växa till en normal storlek. + att jag är 16 nu och många andra i min ålder har 12+ cm. Är detta något att oroa mig om eller måste jag bara vänta. jag tänker ganska starkt inom detta ämnet och vill gärna veta. Får ofta lite panik när jag tänker att den aldrig kommer växa mer.


   
Citera

Ingen mening att oroa sig. Den blir som den blir sen får du vara nöjd med vad du har 🙂


   
SvaraCitera

Josk2:  Hej! Oroa dig inte, penisen växer tills du är i 20års åldern. Jag hade en penis på 10cm med stånd när jag var 15 och 9cm slak. När jag var 21år hade den vuxit till 19.5cm med stånd och 14cm vid slakt tillstånd. En stor och grov penis kan även ge problem vid samlag då många tjejer kan få ont.
mvh Dennis.


   
SvaraCitera

Josk2: Hej! Oroa dig inte, penisen växer tills du är i 20års åldern. Jag hade en penis på 10cm med stånd när jag var 15 och 9cm slak. När jag var 21år hade den vuxit till 19.5cm med stånd och 14cm vid slakt tillstånd. En stor och grov penis kan även ge problem vid samlag då många tjejer kan få ont.
mvh Dennis


   
SvaraCitera

Penis pump kan göra den större men va inte orolig vet en med 2cm och ba en pungkula


   
SvaraCitera

TheDoctor:

Josk2: Hej! Oroa dig inte, penisen växer tills du är i 20års åldern. Jag hade en penis på 10cm med stånd när jag var 15 och 9cm slak. När jag var 21år hade den vuxit till 19.5cm med stånd och 14cm vid slakt tillstånd. En stor och grov penis kan även ge problem vid samlag då många tjejer kan få ont.
mvh Dennis

jävlar vilken uppgradering


   
SvaraCitera

du menar pung kula. trodde snopp och pung och pump var substantiv, inte adjektiv


   
SvaraCitera

Ta det lugnt. De som bryr sig mest om penisstorlek är faktiskt killar själva, och inte andra killar då utan du själv. Den kommer växa med tiden och du behöver inte vara orolig


   
SvaraCitera

Josk2:
Hej. Jag är rädd om min snopp längd. Den är 8 cm med stånd och 3 utan. Jag är rädd att den aldrig kommer växa till en normal storlek. + att jag är 16 nu och många andra i min ålder har 12+ cm. Är detta något att oroa mig om eller måste jag bara vänta. jag tänker ganska starkt inom detta ämnet och vill gärna veta. Får ofta lite panik när jag tänker att den aldrig kommer växa mer.

Jag är 13 och min snopp är 7 vid slak och 16 vid stånd


   
SvaraCitera