Aviseringar
Rensa alla

Orolig


jag är snarton. väger = 52kg
[cool]


   
SvaraCitera

Gym och whey-80 [badgrin]


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

Vissa är helt enkelt inte menade att vara tjocka eller muskulösa.


Med rätt diet och träning kan alla bli tjocka och muskulösa. Det handlar bara om disciplin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer tips tack, måste få lite mer hull, jag trivs inte med min kropp vet inte vad ja ska göra, träna är de den enda lösningen? Isånafall får jag börja gymma.. Ingen mer med detta problem?[tard]


   
SvaraCitera

robin15:

Är gymma mitt enda val eller? Vet att ni kommer säga att jag kommer växa på mig när jag blir äldre..

Gymma, istället för att vänta, du kommer att väga mer när du blir äldre ändå oavsett tidigare ämnesomsättnig.

Talar om erfarenhet. Ta och gymma, bli muskulös!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa får börja gymma..
Men jag vettefan om det är något fel med min kropp, för mina ben och armar är så jävla smala :S jag fattar inte varför, äter ju nyttigt och bra och väger ju 62kg men dom är skitsmala.. Vart ligger all vikt?
Är ju smal över hela kroppen :S Asså mina handleder är sjukt smala.. Kan inte acceptera min kropp, bangar ju på ett ligg oxå eftersom att jag är obekväm med min kropp.. Fett olyckad.
Det kanske bara är jag som tycker såhär men de känns som att folk tycker jag är smal oxå, kan aldrig slappna av typ för att jag känner mig obekväm [n]


   
SvaraCitera

Åtta:

192cm lång och väger 76kg

Själv är man 192 och väger 78


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera