Aviseringar
Rensa alla

Orolig


Ämnesstartare

Tja..
Ja är 17år 175cm lång och väger bara 62kg.
Tycker inte om min kropp alls, tycker jag e för smal och väger för lite..
Ja fattar inte va de e för fel på mig, ser inte ut som 17 alls mer som 14 i både kropp och ansikte..
Var sen in i puberteten kom in där när ja var runt 15..
Fattar inte varför jag e så smal och skit för, tränade mycket fotboll när jag var mindre och var lika smal då om inte värre, tänkte ifall ja slutar sporta så får jag säkert lite fett på kroppen men så vart de inte..
Ja äter fet mat och sånt men inget händer..
Är gymma mitt enda val eller? Vet att ni kommer säga att jag kommer växa på mig när jag blir äldre.. Men jag vill växa på mig NU, är så jävla missnöjd över min kropp, mian ben e så jävla smala så ja brukar ta 2 par långkallingar för att de ska se större ut.. Vet inte va ja ska göra försöker ju äta mycket men de ger ju inge resultat.
[zzz]


   
Citera
Ämnesetiketter

hur ser dina föräldrar ut ? Tjocka/Smala ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Normalt tror ja.. absolut inte smala och inte tjocka, kanske lite hull men vadå tänkte du på att dom kanske var smala att jag fått de från dom så ne dom är inte smala..


   
SvaraCitera
Åtta

Dude. Jag är arton, 192cm lång och väger 76kg. [no-no] Vissa är helt enkelt inte menade att vara tjocka eller muskulösa. Du får helt enkelt vänta till du blir 25, då din förbränning avstannar och du blir asfet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta upp en bid på dig då får man se hur du ser ut om du e smal elr inte.. ja tycker ja e as smal tycker man ser klen ut..


   
SvaraCitera

jag är arton, 174cm lång och väger ca 69 och jag tkr att jag är för smal:(


   
SvaraCitera
Åtta

robin15:

posta upp en bid på dig då får man se hur du ser ut om du e smal elr inte.

Jag till höger.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smal? tss tss jag är 18, 182 lång och väger runt 54. Jag har ingen ångest över min vikt även om jag försöker äta lite extra så för smal är du inte enligt mig [wink]

PS: Min vikt beror på gener och inte ätstörning eller liknande. Vi har bara en tendens att bli smala i min släkt på faderns sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan du måste vara en riktigt pinne isånafall..
Har du svårt att inse att du är smal eller vill du inte veta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ger mig två frågor och inget av dem stämmer... [rolleyes]

Nej jag är inte så farligt smal och som jag sa, när det ligger i ens gener som i min släkt, då befinner man sig i en sådan situation där det inte finns så mycket att göra åt saken. Att älta saken är inte mödan värt och att förneka saken, ja om jag gjorde det hade jag inte ens dragit upp det hela så din fråga känns onödig [wink]

Träning känns nog annars som bästa alternativet för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är riktigt smal okej aa ska nog börja gymma med nån polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry men jag har fortfarande detta problem. Mår fan dåligt av det, ja känner mig inte bekväm, försöker göra armhävningar varje kväll men de ger ju knappt nått, när ja tittar mig i spegeln tycker jag ibland att ja ser helt normal ut, men sen när man har en liten tshirt eller nått eller tajta byxor på så tycker jag att ja ser skit smal ut.. Vet inte vad andra tycker, men i skolan vart man lite mobbad pga detta, kanske de som gör mig nojjig? Ja behöver hjälp med detta för jag känner mig väldigt obekväm, brukar skippa att gå runt med tshirt eftersom jag är missnöjd över mina armar, tycker dom är för smala och blodådrorna syns..
Jag går ju inte precis och skär mig eller gråter över detta, men jag vill bli lite mer biffig, få mer underhudsfett.. Nån som har nått tips på vad jag ska göra? Jag kan inte precis sluta bry mig, eftersom jag märker själv att jag är smal i gämförelse med andra i min ålder, ser ut som en 15 åring, och dom har till o med mer kropp än vad jag har.[n]

kanske låter negativ och som ett emo men de är jag inte, jag vill bara se normal ut och va nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh vafan på me cheap monday byxorna o gå o rocka lite poppare


   
SvaraCitera

robin15:

Vet inte va ja ska göra försöker ju äta mycket men de ger ju inge resultat.

Ät mer än vad du gör av med, problem solved. Äter du inte tillräckligt nu så ät ännu mer. Skulle dock rekommendera att du styrketränar också, för annars blir du bara fet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponja:

äh vafan på me cheap monday byxorna o gå o rocka lite poppare

Haha 🙂 har inga cheap monday braller, men vissa brallor e tajta haft dom nåra år nu.. Byrdde mig inte om sånt där förut, ja vill inte ha baggie brallor heller, typ mittimellan..

NightBoy:

Ät mer än vad du gör av med, problem solved. Äter du inte tillräckligt nu så ät ännu mer. Skulle dock rekommendera att du styrketränar också, för annars blir du bara fet

Ska börja äta oftare tror jag, för ja har svårt att äta mycket på en gång.
"problem solvet"? talesett eller?[confused]


   
SvaraCitera